♥lurelure♥ Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Har hørt fra en av dere at dere hadde kjøpt klær her.... Lurer på å ta en tur dit jeg:) Moten er jo litt romslig rundt magen nå, så da passer det jo fint med slike omslagstopper??? De har jo en del sånne der, ihvertfall på reklamen som henger over hele sentrum:) PS: Kjøpte en deilig BILLIG bukse på vero moda, kosta 159 med strikk i livet!! Den er så lav at den går under magen uten å legge noe som helst press på, det er veeeeldig komfertabelt:)
pussycatdoll Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Jeg har kjøpt masse på Gina tricot. Det er helt supre klær for oss gravide. Moten er jo veldig empirie-inspirert og passer godt for store mager:) Dessuten kan kan jo bruke klærne etter svangerskapet uten å føle at man trør rundt i gravideklær. Etterpå vil man jo helt gå kledd som 'andre folk'.....
MiniMeAndMe+spire Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Jaaa...!! er kjempefornøyd, har kjøpt klær der!! Noen som har sett en litt "baggy"/sagge bukse med strikk i livet som IKKE er mammaklær? helst i ola-stoff..??
Celene -2.09.07~*HØYGRAVID*~ Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Jeg ønsker meg kort Jeans skjørt i mammaversjon... noen som har sett det i en eller annen butikk??
♥lurelure♥ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2007 Synes det er dårlig med klær i dongri.... Buksene på hennes er ikke noe pene og heller ubehagelige syntes jeg.. Liker helst bukser uten det enorme ekstra stoffet til å brette over magen... Hehehhehe.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Dersom dere skal på Gina Tricot i Oslo ville jeg tatt turen innom HM som ligger like ved Oslo City, de har ett større utvalg av jeans enn andre jeg har vært. Jeg har kjøpt jeans skjørt også på HM men det slutter rett over knærne så er vel ikke kort. De har stoff over magen på alle produktene sine på HM, vil du ikke ha det er vel vanlige bukser greit alternativ ? Jeg syns ikke GT har mer klær som egner seg for oss gravide enn de fleste andre butikker. Alle har jo ting med lengde og vidde. Jeg handler på HM og Cubus, må leite litt for å finne godbitene... men så er de også veldig bra ... og så er det mindre kø enn på GT (det er det et h... på lørdager )
3 blir 4 Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Hvor ligger Gina Tricot? Er ikke fra Oslo, men skal innom til helgen. Lurer og på hvilke H&M og Lindex butikker som fører mamma - klær? Evt andre gode tips?
♥lurelure♥ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. mai 2007 Tror de fleste hennes har mammaklær... Lindex syntes jeg har dårlig utvalg... Gina Tricot ligger i Grensen.. Vet du hvor grensen skotøymagasin ligger ? Eller Byråkrat / mona lisa restaurant?? Rett over gaten der:) Det var apotek der før tror jeg..... Ligger et nytt apotek ganske ved siden av... Og en burger king (som akkurat er lagt ned)... Anonym: tenkte mer dongeri men med strikk... Dongri er ofte dyrt, er ikke vits i med knapper som holder 3 uker...
3 blir 4 Skrevet 22. mai 2007 #9 Skrevet 22. mai 2007 Da har jeg det plassert! Gleder meg! Her jeg bor er det to HM og en Lindex som fører et kjempedårlig utvalg av mamma - klær, de andre synes ikke det lønnsomt...
Dragemor Skrevet 22. mai 2007 #10 Skrevet 22. mai 2007 Gina Tricot ligger i Tønsberg også. Jeg har kjøpt et par "topper" derfra som er helt kurante for store mager ) Alle tror det er mamma-topper )
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #11 Skrevet 22. mai 2007 Stoooorhandlet på Gina Tricot i Sverige denne uken! Masse fine topper som passer til våre store mager!! Synd det ikke er flere butikker i Norge..
mammas3gull Skrevet 22. mai 2007 #12 Skrevet 22. mai 2007 Må også skryte av H&M's snekkerbukser for gravide... De er utrolig stilige, ikke sånne slappe og "gamle" i utseende! Har selv kjøpt en, og trives såå godt i den.. Klarer ikke lenger å gå med vanlige olabukser, men den sitter veldig deilig på uten å stramme på feil steder =)
kaur *har født!* Skrevet 22. mai 2007 #13 Skrevet 22. mai 2007 Kjøpte et Ola skjørt på Ni Måner på Sandvika senteret i går. Veldig behagelig ;-)
Mi niño Alexander ♡ Skrevet 22. mai 2007 #14 Skrevet 22. mai 2007 Jeg var H&M ved stortorvet/glassmagasinet hadde fine olaskjørt der oxo snekkerbukse/skjørt. De har større utvalg der en på H&M på OsloCity.
Bdancer Skrevet 23. mai 2007 #15 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har også kjøpt et par sommertopper (som nesten er som korte kjoler) på Gina Tricot! Passer yppelig:)
LynxLynx Skrevet 23. mai 2007 #16 Skrevet 23. mai 2007 Det er flott med empire liv og mye vidde. Sjøl kan jeg ikke bruke så mye "vanlige" klær, har fått så enormt store pupper at sømmer og lignende som skal ligge under bysten blir liggende midt oppå puppen. Resultatet er at jeg ser ut som et telt...
Mamman til Georg :) Skrevet 23. mai 2007 #17 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har kjøpt masse klær der jeg Både topper og gensere, og er superfornøyd med de
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #18 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har kjøpt 4 lange deilige singeltter fra Gina Tricot ) Kjempefine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå