Gå til innhold

Hva er "ditt" fineste navn... som allerede er tatt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

liker Edina, en nevø heter Edvin

liker David, annen nevø heter Daniel

liker Celina-men skal barnet ha mitt etternavn vil det finnes to med samme navn på et lite lite sted..

går mye på at det blir "for likt" og at man føler seg uoriginal- selv om man sitter med personlige grunner til navnevalgene

håvard er tatt (broren min)

eline er tatt (xen til typen som fortsatt er keen på han).... grrr hehe..

de syns jeg er kjempefine.

også har jeg alltid likt emma best helt siden jeg var liten, men etter emma ble født inn i friends så har resten av verden tatt det navnet, så det kan jeg bare glemme:P

Annonse

Erik (nevø) - helt fra jeg var liten har jeg vært bestemt på at hvis jeg fikk en guttebaby skulle han hete Erik etter sin oldefar. Desverre hadde søsteren til mannen min brukt det navnet før vi møttes.....

Å, Mathilde har min kjære lyst at vi skal bruke. Jeg har hele veien sagt Ida Marie (pga marie er et navn som går igjen i familien) men så kom min kjære på Mathilde, og nå er jeg i villrede for hvilket vi skal ta; HVIS vi får jente da, vel og merke. Hans etternavn - som vil bli barnas siste (mitt kommer i midten) begynner på M, og da er det veldig fint med Mathilde som fornavn altså.. Arrg..

Mitt fineste navn som er "tatt" er Johannes. Det er vel ikke akkurat tatt, men kjæresten til søsteren min heter det, og jeg er litt i tvil om det vil bli litt snålt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...