Gjest -lilly- Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Nå er d 10 mnd siden jeg fødte snuppa mi, og har endelig fått tilbake mensen, men har nå blødd i 3 uker i strekk......er d NORMALT???
selfangerkjerringa Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Det er normalt at mensen kan være ganske ustabil når den kommer tilbake i hvert fall... men tre uker hørtes ikke særlig gøy ut
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Hvis det er noen trøst så har jeg også fått første mens nå, og den har vært i snart 2 uker... Leste ett eller annet sted at en av årsakene til at blødningene kan være så kraftige er at når det er så lenge siden man har hatt mens sist (i mitt tilfelle 13 mnd siden fødsel), så blir veggene i livmoren tykkere og dermed er det mer å "kvitte seg med" når man først får mens. Om det stemmer eller ikke vet jeg dessverre ikke, men jeg har bestilt meg time til legen for å sjekke hormoner etc for jeg kan jo ikke ha det sånn :-(
Gjest -lilly- Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Uffda..... Burde jeg også bestilt time hos lege? Hvordan sjekker de hormonene?
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 De sa på legekontoret at det kunne være normalt med ustabil og kraftig mens, årsaken til at jeg drar for å sjekke er at det er utrolig mange "hormonproblemer" i familien min. De tar bare en blodprøve. Men var din mens også mye kraftigere nå enn før?
Gjest -lilly- Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Nei den er ikke kraftig. Blør egentlig ikke så mye, men det er bare så utrolig kjipt at det aldri kan ta slutt...... Men det må vel snart stoppe.....
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Ja... Helt enig. Sier snart at nå blir jeg gravid igjen bare for å slippe ;-)
Gjest -lilly- Skrevet 22. mai 2007 #8 Skrevet 22. mai 2007 hehe.....det sier ikke jeg Har to tette, og vil ikke ha flere på mange år enda...... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå