Gå til innhold

Anbefalte innlegg

VAr ikke noe liv på UL. SKal på utskrapning i dag. Er ganske trist og lei nå. Skal utredes så fort graviditetshormonene er ute av kroppen. Håper det ikke er noe alvorlig og at vi kan prøve igjen snart.... Men er det komplisert så tar vi til takke med de to vi har. Etter to MA og en SA blir man ganske tom.... Kanskje på tide å konsentrere seg om andre ting enn baby/ikke baby/baby/ikke baby... Ett år med prøving og feiling tar ganske på..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9368165-ny-ma-p%C3%A5-positiva/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff...kan ikke være noe artig å gå gjennom d der... håper dem finner ut hva som eventuelt skulle være galt...og at d fikses=)

hvis ikke har du jo 2 fra før av..og d er ikke lite å ta til takke med d ??

Skjønner godt at d må gjøre j** vondt å ikke få til å kunne få en til... jeg vet jo hvor irriterendes, trist og urettferdig d er å ikke få til èn en gang..

men sånn er d bare... får håpe d blir vår tur snart, og at spirene klorer seg fast som en katt klorer seg fast på armen din i dusjen.. jej :P

Oj oj, det var triste nyheter Positiva! :(( *trøste* Skjønner godt hvordan du har det (selv hatt 1 SA og 1 EXU) og er nok enig i at all denne prøvingen egentlig går litt ut over de barn som allerede fins i familien. Det er nok lurt å tenke på andre ting en stund, kanskje legge hele prosjektet på is, for å få tid til å tilheles både fysisk og psykisk.

Lykke til videre!

Uff, så trist! Tenk at det skulle gå galt igjen! Skjønner godt at du mister litt motet. Kanskje greit å ta det litt med ro fremover, og se på lysten på å prøve mer kommer etter hvert.

Håper du snart føler deg i form igjen, og at du snart kan nyte sommeren sammen med familien (uansett om du vil prøve mer på nr 3 eller ikke)

Lykke til videre!

ÅÅÅÅÅÅÅNEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!

Dette er urettferdig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TRIIIIIIIST!!!!!!!!!

Syntes dette var skikkelig dårlig av moder natur.

Føler virkelig med deg, håper du får noen svar snart. Hadde ikke trodd det skulle gå dårlig denne gangen......

Hold meg oppdatert hvordan det går, tenker på deg!!!!!!!!

Uff, så utrolig trist, Positiva. Det må være litt av en påkjenning. Jeg synes selv at 1 stk MA er rikelig nok, og er ikke motivert for å gjennomgå det samme flere ganger, så jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det nå. Håper legene finner ut av ting snart. Sender deg mange varme tanker.

Klem!

Annonse

hoff da positivia,d va kjempetrist...d e itj enkelt å mist nei,har sjøl hadd sa i påska å æ tøkt d va vondt sjøl om itj æ va så langt på vei....

håpe d går bra på utredning te dæ da,æ å har 2 barn fra før å prøve på tredjemann no:)

krysse fingran for at d ska gå bra neste gang å at legan finn ut ka d kan vær!

masse trøsteklæmma fra

Huff dette var såååå leit Postiva, både du og modesty blaise :o(((( fra BliGravid som jeg har satt pris på å se inne på 1 trimester.

Håper dere tar godt vare på hverandre, og at du får tid til å slappe av mellom slagene så du kommer deg gjennom denne perioden :o)

Trøsteklem fra

Huff dette var leit å lese. For åtte dager siden var jeg i samme situasjon, det kan bare ikke beskrives hvor jævli og trist det er. Jeg følte meg helt tom og fryktelig ensom etterpå. Det er en mager trøst at man har to fra før, for nå er det et nytt barn det gjelder. Man gleder seg, og blir så innmari skuffet...

Jeg føler sterkt med deg, vet at ord blir fattige i en slik situasjon. Krysser fingrene for deg.

Varm trøsteklem fra meg

Nei fy faen er det mulig???????????????????

Åhhhhhhhhhhhhhhh!

Jeg blir så deppa på dine vegne Positiva. Har tenkt på deg siden de ikke så hjertelyden og var ganske bekymret.

Håper inngrepet går greit og at du kommer det fort etter utskrapingen.

Hadde du vanskeligheter med å få de to første til å sitte?

Lykke til da.

Annonse

*Trøsteklem*

Oiiiiiiiiiiiiiida, det var kjempe trist å høre. Det må være veldig frustrerende når det har skjedd så mange ganger, men ikke gi helt opp. Til slutt så sitter nok spiren og klamrer seg fast i 9 måneder og dere kan glede dere over et vakkert og velskapt barn.

Krysser alle mine fingre og tær for at det skal gå greit for dere neste gang.

Masse klemmer fra

Hei, jenter.

Tusen takk for mange gode ord! Inngrepet gikk greit, selv om det er no' ordentlig dritt! De tar ihvertfall veldig godt vare på oss som ligger og tuter mens vi venter. Søte på Bærum sykehus. Det var jo helt bisarr, men jeg kjente jo igjen flere av de ansatte fra første gang:o/

Modesty: nei jeg hadde INGEN problem med de to første. De satt som to skudd og jeg hadde fine svangeskap og fødsler... Rart det der... Jeg lurer veldig på endel ting, og skal skrive et eget innlegg..

Uansett jenter, jeg er mer ovenpå i dag, og vet at vi ikke er helt klare for å gi helt opp ennå:o)

Stor klem,

Godt å høre at inngrepet gikk greit og at du er ved noenlunde godt mot. Det er noe dritt å miste, og det blir nok IKKE enklere for hver gang det skjer, når det skjer flere ganger, som i ditt tilfelle. Sender masse gode tanker til deg, og er stadig vekk her inne, klar for skravlings, om du har noe på hjertet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...