Gå til innhold

hva ser di på ul når man er 5+4??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Med et godt UL.apparat kan dere i alle fall se en fostersekk/eggpose. Jeg var 5+6 da jeg var på første UL (fastlegen min har UL-apparat), og da kunne vi se en liten "bønne" der inne. Legen forklarte at det var eggposen vi kunne se, men vi kunne ikke se noe hjerte som slo.

 

Jeg skal forresten til ny kontroll i dag, og da håper jeg at vi kan se MYE mer :-)

 

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sniker meg inn her litt jeg...

 

Da jeg var gravid,ble det tatt ul på meg når jeg var 5+4. Og vi så et hjerte. Men det var innvendig ul altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o)

 

På nyttiginfo siden er det en link som viser ul bilder i ulike stadier i 1 trimester for det meste....ligger ganske langt nede, før kvalme, justmommies.....+ noe heter linken.

 

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg nok så ny her, så hvor finner jeg den siden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på denne siden, tråden heter nyttig info ny 22/5. Klikk innpå og let nedover, mye kjekt som står der :o) Velkommen skal du være :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen tak for svar jenter :) jeg skal ha innvendig ul å jeg gleder meg til å se d lille jeg ser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så hjerte slå når jeg var 5+2 i mitt forrige svangerskap - det tror jeg er veldig tidlig, så ikke bli altfor skuffet hvis du ikke ser noe!

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i forrige uke og da var jeg 5+4 og alt vi så var en 4,5 mm stor/liten sirkel. Men i dag var jeg der igjen, 6+3, og da så jeg en avlang sak på 7,1 mm, morkaken, så hjerte banke og fikk til og med høre det. Er litt uvirkelig å høre når man vet at det er så bittelite :-)

 

Men lenge leve vitenskapen og sivilingeniører/forskere som utvikler disse aparatene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...