Gå til innhold

Rutiner for legging om natten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har som vane å bade den lille sånn ca. rundt kl. 19 hver dag for så å legge den lille, vekker dere h*n for å bade og mate, eller venter dere til h*n våkner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor liten er babyen da? Det høres rart ut å vekke den for å bade den synes jeg da. Ta det når h*n er våken og før h*n skal sove for kvelden.

Vi startet med rutiner rundt fire måneder, da badet vi babyen et par ganger i uka. Nå som han er mye mer aktiv og ikke så lett å stelle bader vi annenhver dag.

Skrevet

Me bade elle stelle han i 18.30 tiå sirka, åsså e d flaska på romme 19.00. Legge han, men kan vær litt urolige før han spvne sjikkeligt. Men eg vekke han alri for mad, d sga di styra sjøl på nettene (åm di ikkje e veldi spe å må fores litt extra). Han våkne såmregel mellåm 2 å 5 for mad å såve då ijenn t 7, 8 elle 9:)

Skrevet

Han er 2 måneder i dah, og vi har så vidt startet med leggerutiner, men jeg venter alltid til han selv er våken för jeg starter leggerutiner. Så det blir nesten alltid til forskjellige tider hver dag. Men lurte mer på hvordan folk kan klare å få så faste rutiner, men det kommer vel mer dess eldre han blir

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...