Gå til innhold

Jeg begynner å lure på om jeg hører til her??

Anbefalte innlegg

Det er 11 måneder siden jeg tok ut spiralen og 10 måneder siden vi begynte å prøve. Vi har en datter på 2 som var et "hendelig men veldig gledelig uhell", altså ikke særlig planlagt. Og alt gikk jo på skinner da... Denne gangen har jeg vært gjennom først en SA i oktober, deretter en EXU som ble operert i mars, og da forsvant den ene egglederen med det samme. Det er jo ganske trist selv om prognosene for et nytt svangerskap ikke er så aller verst. Men jeg nærmer meg 35...føler at tiden ikke er på min side akkurat. Jeg kan liksom ikke tro at jeg ikke noensinne blir gravid igjen, det tok jo ikke lang tid da jeg hadde begge eggledere intakt. Men nå...med en eggleder mindre og ett år mer på baken...*sukk* Jeg er en utålmodig sjel og vil at det skal skje NÅ! Jeg skulle så gjerne hatt maks 3 års aldersforskjell mellom datteren min og et nytt søsken, men hvis jeg ikke blir gravid nå (EL til helgen..., det er 3.pp siden EXU operasjonen) er det løpet kjørt ja.

Hadde liksom aldri trodd jeg skulle bli en sliter, men jeg er vel kanskje snart det??

Fortsetter under...

Velkommen i "klubben" :o) Skjønner meg godt på tankene dine i alle fall - håpet vårt var å få to tette, men her sitter jeg med 15pp bak meg (ikke alle like aktive) og til tross for at "alt så bra ut" hos gynekolog da vi startet utredning tidligere dennne mnd, så er det ikke bare gøy, nei. Nå faller jeg selv litt mellom to stoler siden vi har litt prøvepause og jeg slipper å kjenne på alt det psykiske for tiden, go gleder meg til vi tar fatt på målrettet prøving igjen når det nærmer seg høst. To tette blir det jo ikke uansett, blir jeg gravid når vi håper så blir snuppa mellom 3 og 3,5 når hun blir storesøster for første gang. Så for å fokusere på det positive: hun er forhåpentligvis ferdig med bleier, go klarer seg ganske greit på egenhånd når jeg får armene fulle av baby og babytilbehør igjen ;o)

Lykke til, og kos deg her inne selv om det er noe ufrivillig. Jeg har i alle fall fått masse nyttig info og støtte her :o)

Takk for svar og støtte Yaddaline! Vi har faktisk mer til felles vi, jeg så på profilen din...og jammen har vi begge barn på ca 2 år, med samme navn..;)

Nå kan jeg slappe av resten av denne syklusen...EL kom overraskende på dag 12 (dag 16 er vanlig for meg, men dag 19 og 20 heller ikke ukjent) og heldigvis hadde vi sex den dagen. Så får vi se. :) Det må jo skje en gang!

Lykke til du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...