Malin*lykkelig* Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Hei! Jeg bare lurte på om det er vanlig å legge på seg mye i starten av et svangerskap. Jeg er nå i uke 8 ca. og har lagt på meg maaange kilo, men det kan også ha noe med sammenhengen at jeg spiser som en hest nå. Er det flere som har lagt på seg?
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 jeg la på meg mye i starten... også roet det seg heldigvis ned litt. så nå er jeg akkurat som jeg skal sier legen. jeg har vært veldig heldig med vekten, har ikke lagt på meg noe annet sted enn magen.men vi må passe litt på hva vi spiser da. for ja vi skal spise fore to... men det betyr ikke at vi skal spise dobbelt så mye som vi vanligvis gjør
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 med meg var det omvendt...var så mye kvalm at jeg gikk ned 5-6 kilo, men NÅ har jeg blitt DEN bolla :-P
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 2. juni 2007 #4 Skrevet 2. juni 2007 I begynnelsen gikk jeg ned en del, slik osm 87 - jenta, men etterhvert kom jeg meg opp igjen. La på meg ca 8,5 kg i løpet av hele svangerskapet, men noen legger på seg mer, andre mindre...
Tulletutta Skrevet 2. juni 2007 #5 Skrevet 2. juni 2007 he he, la sakte på meg i starten då eg ikkje holdt nede så mykje mat.. Men nå har eg lagt på meg ein del men ikkje så altfor mykje heller er 5 kg og er snart 5 mnd på vei så det går jo bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå