mammatil3fantastiske Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Vasker man vogn-madrassen? Har ei emaljunga duo edge fra min forrige og ser at madrassen kan vaskes, bør man gjøre det?
Liz m spire Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Jeg kjøpte ny madrass til vogna, men vår er 9 år gammel og brukt til 2 barn. Når det står at den kan vaskes, så skader det nok sikkert ikke å gjøre det. Går ut i fra at anbeaflingene om ikke samme madrass til 2 barn med hensyn til krybbedød gjelder for vognmadrassen oxo.
Forskeren Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Hadde ikke tenkt å gjøre det, jeg. Skal jo ha laken/tepper/poser i vogna alt ettersom... Vet ikke om min kan vaskes en gang, har aldri vasket den tidligere.
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Har vasket madrassen til min 99 modell simo vogn med hell
minime<3 in belly Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Hvis det står at den kan vaskes så hadde jeg nok gjort det.... Da kan den jo ikke akk gå i stykker... og slike madrasser har godt av en vask.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Vasket min madrass te simo kombivogn 2003 mod, vasket den på handvask med en dæsj milo..
McQueen Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 jeg har også emmaljunga duo edge (2 år gammel), men ser ingen vaskeanvisning på den? På undersiden har den samme stoff som utenpå vogna - kan jeg vaske den i vaskemaskin da?
LilleMy med nr3 Skrevet 22. mai 2007 #9 Skrevet 22. mai 2007 jeg putta så og si hele vogna i vaskemaskinen da jeg kjøpte brukt til min første. gikk veldig fint, mulig fargene blir litt blasse hvis du kjører for høy grader. men det meste tåler greit 60 gr. du kan jo kjøre det på fin vask og 30 gr men regner med at du vil vaske bort evt bakterier osv. i verste fall kan du gå på apoteket og kjøpe noe som heter Virkon. legg stoffet i bløt og deretter vaskes på vanlig vask. eller du kan kjøpe ny madrass, mange interiørforretninger som selger skumgummi som de skjærer til. mange mange muligheter;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå