Gå til innhold

Tråden for Nordlendinger ( Prøver igjen ;) Ny 22.mai.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kjæm enda ein nordlænding.

E ei jentæ på 23 år, bor på helgeland, Sandnessjøen. Har en sønn på snart 1 år. Hmmm ke meir ska e sei....bor sammen me min kjære samboer, og jobbe som sykepleier.

Arti å sjå at de e fleire nordlendingæ her inne;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamman til Jøran og Jonah:

Ja e fra Reisa.. Gått på skole på Skjervøy faktisk, hjelpepleier..

Gratulere med dagen da:)

Kor du bor, sa du? Orke ikke leite gjennom hele tråden;)

Skrevet

Mamman til Jøran og Jonah:

Ja e fra Reisa.. Gått på skole på Skjervøy faktisk, hjelpepleier..

Gratulere med dagen da:)

Kor du bor, sa du? Orke ikke leite gjennom hele tråden;)

Skrevet

Æ e 35 år fra Tromsø, bor i Oslo! E mamma tel lille Selma som blei født 30. januar! Jobbe som spesiallærer til vanlig.

Skrevet

takk!

eg bor no i kvænangen eg :):)

Skrevet

HArstad væring me en sønn på 6måna å vente neste i november :P hehe

Men bor i tronheim :)

Skrevet

Hei dåkker nye : )

Her e det så klamt og ekkelt i dag... Har vesst regna her hjemme, men æ har vært på kafè med dibjenten i drammen og der regna det ikkje : ) Flere som bruke å være på treff eller ?

Skrevet

Hmm.. 2 TætteRættÅSlætt: Kjenne æ dæ tru ? Eller kanskje lettere å vite før dæ om du kjenne mæ ?! Har jo ikkje akkurat vært så anonym her inne ;o)

Skrevet

Oj.. I dag har æ glømt av denna tråden, sett og blar gjennom førstesida og lure på om det ikkje va en tråd æ skulle huske på å dytte litt.. Og plutselig kom æ på den : )

Ka gjør dåkker i kveld jente ? Æ søke jobba, skikkelig gøy på en torsdag..

Skrevet

Hallo jente..

Ja idag har vi hatt ett knallvær i Tromsø.

Har vært ute å trilla hele dagen, etterpå va det rætt hjæm å grille, for første gang i år.

Nurke lå på ullskill, me pledd over sæ oppi reisesenga, og prata veldi.

Koooselig dag ja.

No ikveld sitt vi me gjentrekte gardina, for sola skinn inn stuevinduan :) Deilig det og.

Nurke bada for første gang i badekaret idag. Vi har kjøpt en sånn badeseng til ho. Den va no litt rar, for den fløyt liksom, og den puta ho lå på sklei jo vekk under ho.. Men men. Ho likte det iallefall, og va kjempe fornøyd..

No e det sløving tell æ ska pumpe, så e det å krype tell seng, å vente på en ny dag.. Tia flyg jo!

Skrevet

å, fikk ikke sove inatt!

så vært oppe sia kl 4.. blææ.. kommer t å være så sinnsykt trøtt idag ja.. trur eg går å legg meg noen tima, før mini våkna..

hmm.. fiiiint vær her åsså, å igår!!! herlig!! no begynne sommarn å komme!! *hurra hurra*

Skrevet

Lillenurket e så tett i nesen!!!!! Ho våkne ofte pga av det,men ho skrik ikkje. Har prøvd å dryppe morsmelk,men fungere ikkje.Ellers så hadde vi verdens fulleste bleie i går. Æ og gubben fikk sjokk!! Bæsj opp til nakken.

Her va det bare å spyle hele ungen:-)

Har en utrolig blid og snill unge som spis,sover,bæsje og e stort sett veldig lett å ha med å gjøre i våken tilstand. Ho e no bare 5 uke gammel i dag og dem gjør ikke akkurat så mye av sæ da. Storesøstra va også sånn da ho va baby. Vi føle oss veldig heldig!!!!

Ha en fin dag alle sammen:-D

Skrevet

Hente opp... : )

Skrevet

Hei! Så trivelig med en egen tråd for oss nordifra.. Æ e fra Bodø, e 30, gift og har en gullgutt på 2 år og 7 mnd og ei gullpie på snart 10 mnd. Vi stortrives med å trø hjemme og sulle med vårt, har ikke veldig lyst til jobb og barnehage og stress nei.. Heldigvis ennå ei stund til det. Ellers sitt æ og kjeda mæ på en gørr fredagskveld, mannen bortreist, lite på tv og ingen nye bøker..så da tyr æ til nettet da.

Hilser til alle nordlendinger inne på dib..

Skrevet

ohoi! No e e klar te å gå å lægg me. Fikk plutseli en go idè om korsn bordkortan te navnefestn ska sjå ut. Å då va da bærre å hiv se rundt å bynn å lag før e glømt korsn e vil ha dem. Å no har e fått laga et eksempel å e bei vææældi førnøyd :)

I mårra ska e hannel det e mangla a pynt å sånn.

God hælg alle nordlendinga :)

Skrevet

Heihei..

ka koselig å sjå så mange nordlænninga her:)E hør egentlig ikke t her inne rekti enda,men presentere meg likevæl:

E 20 år og bor i Saltdaln me samboern,vi venta vårres første lille i sluttn av Juni:o)

Skrevet

Hallo:)

Begynne å bli flink til å bruke dataen med en hand no, lillemor ligg på andre armen å sover- som vanlig ende ho opp der, og ikke i "kalde, skumle bagen". Jaja koselig det da:o)

E visst stille blant nordlendingan idag..

Skrevet

sitt å kose meg me sjokolade, har sydd litt idag, å laga et dåpskort.

forbanna tornebuska som stakk meg igår, hele handa min har hovna opp.. betent å jævli... svarte!! klare ikek løfte jonah heller..! håpr den bli bedre, els må min kjære holde seg hjemme lamme mini da..

tromsø til helga.. jaja.. mini på sykehus, på EKG. egentlig, så trur eg d bare kommer å gå bra da.. :):)

Skrevet

Hei er 23 år blir 24 neste mnd. Har ei datter på snart 11 mnd og en liten søt pus som blir 3 år i september:o) Bor sammen med min samboer og forlovede:o)

Skrevet

Heheh..ka du e å græv oppi tornebuskan for da?? :)

ka gutten din ska på sykehuset for da?

Skrevet

Heisann!;)

Du e bra heldig som har både samboer å forlovede,to på en gang,det hadde vært no!;)

Skrevet

Hehe tenkte ikke over at det ble litt feil *Rødme* Hehe

Skrevet

Æ fleipe bare! :) Men det hadde jo vært artig om det va tilfellet da! Har å samboer å vi e forlova,men vet enda ikke ka æ ska kalle han:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...