Gå til innhold

Tråden for Nordlendinger ( Prøver igjen ;) Ny 22.mai.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøve igjen.. Kanskje flere hiv sæ med denna gang : )

Får presantere mæ først da :

Æ e 23 år og har 2 døtre. Ei på 6 år og 9mnd, minstejenta e 6mnd i mårra : ) Har verdens beste samboer ! Vi bor utfør Drammen i ei idyllisk lita bygd ;o) Ilag med oss bor det 2 katte og 1 valp...

E før tida arbsøker og håpe æ snart får napp på jobb !

Kæm e du ?? : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:-) Eg e 25 år og har en gutt på 2 år og 3 mnd og ei jente som blir 6 mnd i neste uke:-)

Er forlovet og bor litt utenfor Bodø. Kommer opprinnelig fra Lofoten, men flyttet hit for snart 7 år siden for å gå på skole:-)

Skrevet

Hei HegePege : )

Glømte å fortelle kor æ kommer fra. Æ e fra Harstad : )

Skrevet

Heisann..

Æ e en av di "gamle" mødren.. :)

Har ei lita pia på 13 uke, som kom til oss mot alle odds. Reine mirakelungen i våres øya.

Vi bor i Tromsø,nærmere bestemt i tromsdalen..så vet ikke om nordlending passe helt..men hiv mæ no på allikvel :)

Har samboer som e en skjønn pappa, og kjæreste.

Jobbe i norgesgruppen,og driv med konfig av lager,lageradministrasjon. Nåkka som æ trives stort med.

Skrevet

Tromsdalen e jo i Nordnorge ?! Åja.. Trudde du det kun va de fra Nordland som kunne svare ? Nei nei.. tråden e meint å være før alle fra de tre nordligste fylkan : )

Skrevet

Halloen!! Æ e ei jenta på 24 ( bli faktisk 25 i mårra!!) som nettopp har fått ei nydeli lita pia. Ho e tre uke. E ifra Harstad å bor her også. Har samboer som e heilt herlig nu i ei kaotisk tid med ny baby. Og som regel ellers å da!! ;) E jo i permisjon nu å håpe å komme mæ tellbake på skolebenken etterpå.

Skrevet

Heisann Hoppsann!Koseli tråd det hær :-)

Æ e ei jenta på 29 år som fikk en liten sønn 3 april!E aleinamamma å foreløpig går det vældi bra!Han e vældi snill å sover hele natta, så æ skal ikkje klage!E fra Tromsø, men bor i Harstad :-) E i permisjon no fra jobben i Notabene... :-)

Skrevet

Kæm e dåkker fra Harstad da ? : )

Skrevet

Næh, kæm e æ..hehe...:-) som sagt 29 år, opprinneli fra Tromsø, bodd i Harstad i 3,5 år, jobbe i Notabene....Længe sia du har bodd i Harstad da?

Skrevet

Fløtta ned i august 2005, så det e jo ikkje så lenge sida.. Notabene e på kanebogensentret sant ? E du blond ? hehe. bare spør før huske en gang æ va inne der og alle som jobba der akkurat da hadde langt blondt hår : )

Skrevet

Flott flere nordlendinga! Æ e og Harstadværing. Eller d vil si , vi flytta nu nettopp ut av byen og over kommunegrensa til Kvæfjord.

Æ e 26 , gift og vi fikk vårt første barn i februar. E ganske hardt ramma av ammetåka, så her e det en dag av gangen og kordan dag e d i dag! :)

Skrevet

Har jobba på Kanebogen å, men slutta dær i fjor.. :-) E ikkje blond, men skjønne ka du mene...flire..

Skrevet

Hei hei! Jeg er 33 år og bor i Tromsø. Jeg og min samboer har 2 barn sammen, en datter som blir 2 år i høst og en liten gutt som ble født for noen uker siden.

Har permisjon fra jobben min nå og nyter det. Skal ikke ha flere barn så dette er siste gangen jeg kan gå hjemme å sulle. Nyter det så godt jeg kan, det er heldigvis lenge til jeg skal på jobb igjen :-)

Skrevet

Hei fiona71, fødte 15feb:))

Gutten vår blei født 16.feb!

Mot alle odds? Har dere prøvd lenge eller?

Skrevet

Så bra at det e litt flere Harstad og Tromsøværinga her denna gang, forrige gang vi lagde tråd va det flest fra Fauske faktisk ;o) Og de e selvfølgelig hjertelig velkommen de også. Tuppefjert.. e du her ?? : )

Skrevet

Hei!

Eg e 29 år og fra midt-troms, men har bodd de 8 siste åran i Trondheim.

Skrevet

Æ e fra Finnmark, har ei jente på 13 mnd :-) Pendle litt mellom Nord og sør for tida, men det blir visst Finnmark et år til ihvertfall...

Skrevet

Og egentlig burde æ vel flytta over til Småtroll 1-2år ;-)))

Skrevet

Hei bluemamma :) Mange barn har du da ?

E det flest førstegangsmammae her ?

Skrevet

Hei Babyonboard ; ) Bare hyggelig at nån heng igjen litt ;)

Skrevet

jadda! eg e å hær!

e 23 år, blir 34 no på torsdag! oj.. kansje bake kake??

å eg bor heeeelt oppe med finnmarksgrensa!! :):):) siste kommun i troms :)

Skrevet

Jeg er fra Oslo, men har nå bodd i Mo i Rana i snart 4 år... Vet ikke om jeg blir regnet med som Nordlendinger, hehe.

Er snart 32 år gml, og har to tulla, en som er snart 26 mnd gml og en akkurat blitt 2 mnd gml :-D Har perm fra jobben og den blir og min siste tror jeg.

Skrevet

Heisann!Jeg er heeelt fersk her inne. fikk min lille for 1 uke siden. :) Jeg er 25 aar (enn saa lenge) og kommer fra Mo i Rana

Skrevet

Hallo i finværet(faktisk:)

E 22 år, bor i Tromsø, opprinnelig fra Nordreisa.. For 20 daga fikk eg og min kjære, snille samboer ei datter som hete Lisa. Ho e våres første:) Jobbe til vanlig som hjelpepleier, men glede meg stort til å være hjemme med snuppa ett år!

Skikkelig bra med egen tråd for nordlendinga ;o)

Skrevet

Ser jo at det e en skrivefeil, men humra litt når æ så at mamman til Jøran å Jonah e 23 år å blir 34 på torsdag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...