gullis og snuppis Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Og hvorfor? Skal også brukes som bagvogn...
It's all about me Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Tfk Joggster Twist fordi den er super å trille, stødig til tusen, stoooor sportsdel og bag, håndbrems, liten og lett sammenlagt.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 TFK..skal ha vogn selv til oktober,vært masse å sett i butikker faller tilbake på tfk hver gang..den har liksom alt + at den blir liten samenslått og det er en fordel i bil..
<3 Legoland <3 Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Jeg liker denne vognen godt : http://www.babykos.no/ Det er bilde av den på forsiden. Lykke til. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte bag'en til denne. Har kjøpt sportsvognen :-)
Mari26 Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Signerer innleggene for TFK jeg-er kjempefornøyd!:-)
Yoghurt Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Til dere som har TFK.. kan sportsdelen på denne vognen snus mot deg? og får man tilnærmet full liggestilling (rygg ned og ben opp)? Til deg som skal har High Teck: er du fornøyd med sportsdelen? Jeg synes den ser superfin ut men lurer på om sittedelen er mindre enn vanlig? Og så ser baggen ut til å være så liten..? Dette med vogner er superforvirrende - en eneste stor jungel av alternativer!
Kosermeg Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Teutonia Spirit S3! Viktig med vendbar bag. Er også en av de aller minste sammenleggbar, noe som er kjekt med tanke på frakt i bil.
mammmamia ** Skrevet 22. mai 2007 #8 Skrevet 22. mai 2007 Teutonia Spirit s3 er IKKE en av de minste sammenlagt, ikke i nærheten en gang! Både OTH, TFK, Jane og Easywalker blir betraktelig mindre sammenslått, og mange kilo lettere også..! Men - den store fordelen med s3 er at sittedelen kan snus, så man kan ha ungen vendt mot seg når bagen blir for liten... Vi har OTH og er suverent fornøyd med den...har prøvd utallige vogner før den og aldri vært like fornøyd med noen vogn, så den vil jeg anbefale! :-)
It's all about me Skrevet 22. mai 2007 #9 Skrevet 22. mai 2007 Nei på TFK kan man dessverre ikke snu sportsdelen mot deg, men det er vel det eneste litt negative med den også. Selv synes jeg ikke dette er noe stort savn. Den har ikke 100% full liggestilling, men ikke langt unna, og forbrettet kan sjusteres både opp og inn. Det kans man ikke på lignenende vogner som OTH og Easywalker.
baby78 Skrevet 22. mai 2007 #11 Skrevet 22. mai 2007 ja jeg er også super fornøyd med oth vogna. lett og hendig. hadde emmaljunga duo da minsten ble født, makan til tung vogn. byttet etter 6 mnd. absolutt å anbefalle. lykke til i vognjungelen!!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #12 Skrevet 23. mai 2007 Anbefaler ikke trehjuling i det hele tatt.. Bare tenk hvordan det er å trille på masse snø
It's all about me Skrevet 23. mai 2007 #13 Skrevet 23. mai 2007 Anonym over her. Du har tydligvis ikke prøvd trehjuling på snø har du? Det er ikke noe problem, hadde ikke et eneste problem med mion TFK i vinter. Den kom så greit fram atte.
mammmamia ** Skrevet 23. mai 2007 #14 Skrevet 23. mai 2007 Faktisk bedre med trehjuling enn firehjuling på snø ;-) Da kan man løfte opp vogna og pløye seg frem med fremhjulet, i stedet for alle fire hjulene som bare graver seg dypere og dypere ned...jeg har begge deler og er ikke i tvil om hva som er best på snø!!
Megg74 Skrevet 23. mai 2007 #15 Skrevet 23. mai 2007 Jeg anbefaler også trehjulsvogn med svingbarthjul, det er genialt når en går i byen og i butikker. Kan nesten ikke forstå at noen vil ha noe annet. Vi har TFK, men har dessverre vært en del plaget med svinghjulet. Det ble venninen min også. Alle sier de er svært fornøyd med vogna, og det er i utgangspunktet jeg også, fordi den har en del tekniske finesser og har en babybag som er større enn feks Quinni. Men svinghjulet på vogna har fungert ganske dårlig og det er veldig irriterrende! Vi har rød vogn og jeg har fått masse komplimenter for vogna og det av vilt fremmede, er veldig stolt når jeg går med den ;-)
LadyLay Skrevet 24. mai 2007 #16 Skrevet 24. mai 2007 Jeg må jo selvfølgelig anbefale Hartan Skater XL, den er ikke av de letteste eller minste, men den er robust og en skikkelig kvalitetsvogn hvor du får det meste av hva du måtte ønske deg av en vogn. Hardbagen er stor og romslig som vi brukte både med dyne og voksipose i over 6 mnd, samt som ekstraseng inne i begynnelsen. Nå sitter vesla i sportssetet (som er vendbart) og koser seg. Kalesjen er god, setet kan legges helt ned (5 trinn) og fotbrettet kan justeres. Vi har også seteforlenger som vi brukte en del når vi gikk over fra hardbagen til sportssetet og vi følte hun var for liten til å sitte. Setet er også sikkelig godt, lang rygg og godt polstret. Som du sikkert skjønner så kan jeg ikke få lovpriset denne vogna nok - den har også bremse og justerbart håndtak, stort handlenett etc... Vi bruker denne nå til vårt andre barn og den er like fin ennå!! Har vært fristet til å bytte den ut flere ganger, men har liksom ikke funnet noe som matcher behovene våre som denne vogna (skal si at jeg er en liten utstyrsfreak...). Lykke til:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå