Gå til innhold

Noen gamle kjente her?

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Halloen Sulamitten! Håper alt er bra med deg... Jeg har ikke hatt flere forsøk etter det avbrutte fryseforsøket i august -06. Venter fortsatt på videre utredning vedr. høyt BT på nattestid og eventuelt tilbakekomst av svulst i hypofyse. Skal innlegges 2808, så vi får bare vente og se hva som kommer frem der. Har imidlertid begynt med akupunktur for alt det rare som foregår i skrotten, og det er supert synes jeg. Skal bli spennende tider fremover, har funnet meg en veldig kjekk akupunktør som bor bare rett rundt hjørnet fra meg.

Har ikke sett så mange gamle kjente her nå, får bare håpe alle er gravide og forvunnet over alle hauger:-). Lenge siden sist jeg stakk nesa innom. Har hatt så mye annet å tenke på enn sprøyter, sprayer og piller, heldigvis. Krysser fingrene for alle dere som er i gang med noe!

Håper dere lykkes akkurat DENNE gangen.

Hei og her er jeg!

Lenge siden jeg har vært her nå, så titter innom:o)

Jeg skal gå på p-piller i 3mnd og er godt på vei med de. Begynner å spraye 13sept og 8okt skal jeg på første kontroll på Hausken:o)

Spent nå. Etter 4 forsøk i Danmark og 5 avbrutte, håper jeg på en lykkelig slutt på dette:o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...