Gå til innhold

Dere som skal ha barn i barnehagen fra høsten, noen som har fått innkalling til foreldremøte???? U/T

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nope, men regner med at det blir et info møte før sommeren. vi pleide å ha det i den barnehagen jeg jobbert i tidligere.

Skrevet

takk for svar. Er litt sånn kontroll freak, og begynner nemlig å finne ut at jeg synes at de må ha det snart. Folk skal jo sikkert har ferie snart..... Også kunne jeg tenke meg å få se og høre litt om opplegget så slipper jeg kanskje å grue meg sånn til høsten.

Skrevet

Nei det går jeg også å venter på. Jenta skal i midlertidig barnehage som ikke har åpnet enda, så vet ikke hvem jeg kan kontakte heller (annet enn kommunen da,men skulle gjerne prata med de som skal jobbe der). Jeg liker også å ha kontroll, og vite ting gooooooooood tid i forveien;)

Skrevet

Jeg skal være med på å åpne en ny barnehage som åpner til sommern og der skal vi ha info møte uka før den åpner.

Da eldstejenta mi begynte i barnehagen i fjor hadde de ikke noe foreldremøte før etter hun hadde begynt, men veeeldig god oppfølging ved oppstart så fikk svar på alle spm da og også et brev som vi fikk før vi begynte med informasjon.

Skrevet

ja, vi skal nå i begynnelsen på juni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...