Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her inne er det visst bare sorgen. Jeg håper virkelig at noen av oss 21 rugerne virkelig får klaff. Selv går det nok filleveien. Testet i går og i dag, og den viste dessverre negativt. Skal inn til riksen i morgen for å ta blodprøve, men det er ikke mye håp. Sist gang jeg testet hjemme disse dagene var det positivt, og kroppen var helt anderledes enn denne gangen. Jeg håpte så veldig at det skulle gå bra, det tar på med alle disse hormonene.

Lykke til alle dere andre som ennå ikke har testet. Jeg krysser fingrene for dere. Vi andre får tenke framover og prøve igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare et spørsmål til deg, Benta. Hva kommer det av at du kan begynne sånn med en gang. Er bare litt nysgjerrig. Vi har nå vært gjennom et fryseforsøk, men har fått klarsignal til å starte på ett nytt ivf forsøk. Kan vi begynne med det med en gang, eller må vi vente i 3 mnd? Hvis det er noen andre som vet svaret så er jeg vedlig takknemlig.

Skrevet

Nei, nå har det vært mye negative tester her inne - er det noen som kan bidra med noe positivt snart?

Er vel noen som kanskje har testet i dag og skal i morgen. Håper så inderlig at noen av dere lykkes.

Jeg skal ta blodprøve i morgen, men skal ikke teste hjemme før på søndag iflg klinkkken. Skal i bryllup på lørdag, som om mensen uteblir så blir det test på lørdag. Håper virkelig jeg blir sjåfør.

Tvi tvi til oss alle, en vakker dag skal det blir en positiv test!!!!

Klem til dere alle.

Skrevet

Så trist med alle dere som har testet negativt denne gangen:(

Håper det blir noen positive nyheter snart her i uke 21 gjengen:)

Jeg skel egentlig ikke teste før på torsdag, men lurer på om jeg skal ta en

sniktest i morgen på rd 11...Har ikke store troen men....Ingen mens i sikte sålangt ihvertfall :)

Spent på dere andre!

Skrevet

Hei, jenter. Da ble det positiv test, og jeg er så glad :o), :o). Nå får vi håpe at kroppen hjelper til i videre i tiden som kommer. Jeg er glad for at det er sommer, og roligere tider i vente. Kanskje det er muligheter for at jeg kan få slappet av litt mer......

Lykke til dere andre som skal teste resten av uken.

Skrevet

Gratulerer så masse, AUG77 - så utrolig utrolig gøy!!! Hadde du en positiv følelse eller ble du litt overrasket?

Nå får du nyte den fantastiske nyheten og sommer og sol og varme. Lykke til med svangerskapet!!!

klem fra meg

Skrevet

Har vært mer på den positive siden enne den negative. Dette er jo første gangen jeg er gravid, men med de ømme brystene (kan jo ikke ligge på magen en gang), og stikkingen har jeg bare håpet og håpet.

Takk for klemmen, den varmer. :o)

Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test AUG 77!!

Jeg tok også en test idag tidlig og den var jammen meg positiv...! :-) Holdt nesten på å besvime da det kom fram et kryss, for i nesten 3 år er det jo alltid bare den ene streken som har kommet fram. Jeg er på rd 11 idag og skal ikke ta blodprøve før imorgen, så slipper ikke jubelen helt løs før jeg har fått HCG verdien. Nå skal jeg på apoteket for å kjøpe meg en CB digital, må bare se at det står GRAVID der:-)

Var helt uforberedt på at testen skulle bli positiv, skulle liksom bare ta en titt på den før jeg kastet den i søpla.Kan nesten ikke tro at det er sant.

Eneste tegnet jeg har hatt er skikkelig ømme pupper, men det har lurt meg så mange ganger før...

Skrevet

Gratulerer til deg også Coma, det går helt helt bra i morgen også skal du se!

He en stålende dag, og lykke til med CB testen også :o)

Skrevet

Gratulerer til deg også, Coma. Har hatt det på følelsen med deg hele tiden - rart med det. :-) Er veldig glad på dine (og AUG77s vegne) og jeg er sikker på at HCG verdien er kjempefin - tvi tvi ihvertfall. Håper du kan slippe jubelen løs i morgen :-)

Dette er virkelig en god dag! kos deg med den postive testen.

Sender deg også en klem

Skrevet

Hei Jenter!

Først vil jeg si masse gratulerer til dere som har testet positivt AUG77 og Coma:) Endelig litt positivt for 21-gjengen!!

Jeg for min del har fått mensen. Ikke kjekt:( Utrolig tungt dette her!

Hvordan går det med deg Miominmio?

Lykke til dere andre som ikke har testet enda, skal bare se du blir sjåfør på Løedag CosmoGirl

Klem fra meg

Skrevet

Gratulerer masse med positive tester AUG 77 og Coma, så kjekt at det endelig er noen som får det til;)

For min del så har jeg tatt blodprøve i dag og den var negativ, med en liten antydninger til HCG, men den var lik null. Så mest sannsynlig har det vært en tidlig festning, som ikke ville ble værende:(

Haukeland vil fortsatt ha hos til videre forsøk, så jeg er nå litt glad oppi det negative, de ville ikke gi oss opp ennå - vi trenger ikke å tenke donor ennå!!! Så nå må jeg bare nyte sommeren og vente på fryseforsøk etter sommeren;)

Lykke til til dere andre som ikke har testet ennå..

Klemmer fra meg;)

Skrevet

går litt fort i svingene, litt skrivefeil, men dere klarer helt sikkert å tyde det likevel..;)

Glemte jo helt å gi alle oss som nå ikke har det så bra en trøsteklem;) Det er bra vi har hverandre her inne - hjelper ihvertfall meg;)

Bare et lite spørsmål på tampen..noen som vet hvor lenge man må vente dersom evt fryseforsøk ikke går? Er det nye 3 mnd da?

Skrevet

jeg spør sikkert dumt nå men er det ikke urinprøver man tar for å sjekke om en er gravid?? jeg er ny på dette....

Skrevet

Jeg fikk mens idag. På dagen IKM, og skikkelig vondt. Blodprøve fredag fordi jeg må, men her er det ikke tvil. Prøver igjen i August. Gratulerer til dere som har testet positivt!!

Skrevet

Så glad jeg ble nå for at det endelig var noen positive tester her!!! Hurra for dere, og gratulerer så mye!!!!!!

Og vi andre.....neste gang går det! Stor klem.

Skrevet

Store klemmer til dere som har testet negativt eller fått mens . Ta godt vare på dere selv !!

Gratulerer til AUG77 og Coma - strålende nyheter !!!

Selv kan jeg rapportere om positiv test. Fryktelig svakt på mandag, og mye sterkere idag. Slipper ikke jubelen helt løs før vi har svaret på blodprøven på mandag.

Skrevet

Hei!

Husker ikke om jeg har skrevet på rugeklubben tidligere, men har lest.

Er på rugedag 14 i dag, og sitter utrolig nok med et kryss i hånda. Er ikke til å tro. Dette er 5. innsetting, så jeg vet hvordan det er å få negativ test. Vil bare si til dere som nå har testet negativt, det er håp i enden av tunellen.

Skrevet

Dagens test var negativ her i huset... 3. og siste forsøk dette.

Så da er det bare å se fremover med et liv som ufrivillig barnløs og forsøk å gjøre det beste ut av det.

Skrevet

Jippi! Natt til i går testa jeg positivt!! :o) Trodde mensen skulle komme jeg, da jeg har hatt litt mensmurringer i 2 dager.

Gratulerer så masse til dere andre som har testa positivt!

Trist å lese om dere som har testa negativt. Ønsker dere lykke til videre!

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye med positive tester på dere to også Baby-07 og Sofie.

Det var hyggelig å høre.

Det var trist å høre at det ikke gikk denne, og som jeg forstår siste gang Prøver i 8 år. Ønsker deg all lykke framover.

Lykke til dere andre som skal teste resten av uken.

Klem

Skrevet

Gratulerer med positive tester til enteneller, Baby-07 og Sofie:-) Er det ikke herlig? :-)

Gode trøsteklemmer til dere som har fått negativ test.

Jeg har tatt blodprøven idag, og hcg var på 155! Så da er jeg GRAVIIIID:-))

Nå håper jeg bare at denne lille spiren klamrer seg fast der inne.

Skrevet

Gratulerer så masse til deg også Coma! :o)

Ja det er så herlig! :-) Trodde jeg skulle få mensen jeg, for hadde mensmurringer. Men heldigvis var det ikke slik! :o)

Skrevet

Gratulerer til ALLE som har testet positivt!!! Veldig veldig gøy! Krysser fingrene for at dere får flotte svangerskap uten de store plagene.

For min del så har jeg hatt litt mensmurringer i 2-3 dager og begynte å blø i går kveld. Testen i dag ble som ventet negativ. Skal vel egentlig ikke teste før søndag, men det må et mirakel til for at dette skal gå bra! :-) :-) Så her er det bare å samle krefter til en nytt forsøk i august. Til da blir det mye fest og morro....

Håper våre veier krysses snart - det har vært stas å følge med dere alle som en. Tvi tvi til oss alle, for en vakker dag.......

Stor klem fra meg :-) God sommer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei Prøver i 8 år. Så utrolig trist at du igjen testet negativt. Vi har alle kjent på den følelsen at vi kan bli barnløse, men håpet er der så lenge vi kan få hjelp. Nå har du prøvd så lenge at siste sjanse er over, og jeg føler virkelig med deg. Dette var trist. Jeg tenker på deg!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...