Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det, jenter. Sitter her og slikker sår jeg nå:-( Var mitt 2 forsøk, har ett igjen. Blir sikkert i august det da. Har ikke fått noen på frys til nå, så det er full pakke på igjen...

Nei dette var ingen god start for uke 21-jentene, men dere skal se det snur seg nå for dere andre. Håper virkelig det ikke er mensen som er på vei, Mio..

Krysser fingra for at dere andre skal lykkes. Noen av oss blir helt sikkert gravide, håper på babyboom!

Jeg følger med, klem.

Skrevet

Takk takk Mille;)

Er redd for at det kanskje er den dumme tanta som kommer, men men, får klamre meg til et bittelite håp ennå!!...jeg skal prøve å fokusere på litt andre ting nå tenkte jeg - ser at huset trenger å vaskes...;)

De beste ønsker til alle rugehønene;)

Skrevet

Neeeeeeeeeiiii, Lita78 - det var jo ikke sånn det skulle gå. Æsj!!! Har du begynt å blø da? Jeg synes du skal teste igjen på mandag om mensen ikke har kommet - det kan jo hende at det var for tidlig i dag!! Jeg håper virkelig det. Jeg føler skikkelig med deg og sender deg de varmeste tanker og gode klemmer.

Miomimio, krysser fingrene for at mensen ikke kommer.....

Jeg er tilbake på jobb etter sykemeldingen og det er også til å grine av -bare kaos, stressa sjef som går rundt seg selv. Nei, det kan jeg godt tenkt meg en pause fra......

God fredag og håper vi alle får en fin fin helg.

Go'klem fra meg til dere alle og mest til Lita78

Skrevet

Dette var trist å lese Lita...

Og Miomimio, håper det bare er et skremmeskudd....

Jeg tester på søndag, da orker jeg ikke å vente mer. Er det noen som har smugtesta allerede kanskje? Kjenner at det kribler hver gang jeg går forbi baderomsskapet.

Har ikke ømme pupper lenger, og trua er helt borte, så nå handler det mest om å kunne få den ørlille spenninga testen gir for den hersens tanta kommer.

Så ikke mye positivt fra meg, ikke den mest inspirerende medrugeren akkurat nå :-) Sorry!

Men tenker masse på dere, og statistisk sett så skal jo 30% teste positivt, så noen gladmeldinger MÅ vi jo få i løpet av uka!!!

Skrevet

Nei og Nei Lita - dette var trist! Ta vare på deg selv.

Miomimio - krysser for at det bare er ømfintlige slimhinner som spøker med deg.

Magen er mye bedre og idag har alt vært som vanlig. Føler meg helt fin i kroppen igjen - så i dag har jeg til og med trent litt lett.

Det som ikke er normalt i forhold til de siste dagene er at brystvortene er blitt utrolig ømme og "varme", men jeg egner med det er en reaksjon på Crinone og tror ikke det er noe tegn. Her holder vi beina godt plantet på jorden.

Jeg tenkte kanskje teste mandag - er så utrolig spent. Da er jeg på rugedag 9 / 11dpo. Og da burde vel ovitrelle ha gått ut av kroppen også - er det ikke ca 10 dager hcg fra den sitter i kroppen?

Håper dere får en flott helg alle sammen - Kos dere!

Skrevet

Da er nok toget mitt gått for denne gang - har blødd ganske mye blod med gørr både i går og i dag, og det stopper ikke ;( ;(........

Dette var vårt første og kanskje eneste forsøk før vi evt blir sendt til Haugesund med tanke på donor...

Storyen vår er at de finner kun få sædceller ved hjelp av TESE og om Haukeland vil ta sjansen på flere forsøk /ser det som hensiktsmessig...Vi har jo fått 2 egg på frys, men de var kun grei nok, vi prøver å fryse dem ned sa de, men er det noe poeng å sette inn dårlige egg, når de 2 beste ikke klarte seg da?? Jeg er kanskje litt negativ nå, men jeg klarer liksom ikke å se at det skal gå bra...

Jeg gruer meg til å ringe til Haukeland på mandag å få dommen over hva de nå har tenkt å gjøre med oss...!!!

Uansett så følger jeg spent med på dere andre - de beste ønsker til dere. Gleder meg til å se noen positive tester snart;)

klem

Skrevet

Ånei, mio... nå ble jeg lei meg!! Stor klem til deg.

Skjønner at du er negativ nå, ikke annet å vente. Håper dere får noen gode meldinger fra Haukeland som sier at de vil fortsette.

Tenker å deg:)

Jeg har det litt som Benta beskrev tror jeg. Ikke særlig positiv. Jeg har ikke tenkt å teste i helgen. gjorde det tidlig på forrige forsøk, og det var skikkelig nedtur!

Vente til mandag ....

Noen andre?

Klem

Skrevet

Jeg sitter og lurer på om det er en forskjell mht om man bruker progestan eller cicrone, i forhold til når man kan forvente å få blødninger/mens. Er det sånn, at med progestan så blør man ikke før man har sluttet å bruke det, mens med cicrone så starter blødning når det er forventet at mensen evt.skal komme?

Jeg føler med dere som ikke tror dere har lykkes denne gangen. Håper dere ser framover! har ikke symptomer selv ennå, og skal ta blodprøve 8.juni. Vet ikke om jeg tester før det. Jeg er så vant til å få mensen etter utallige inseminasjoner, så jeg tør ikke tro at dette går annerledes. Men alt kan jo skje....

Skrevet

Er på rugedag 7 nå, vel er vel kanskje blitt dag 8 nå som det er så sent på natt ;)

Har begynnt å få mensmurringer og litt stikkinger, men det har jeg normalt sett før mens så om det er et godt eller dårlig tegn vet jeg ikke.

Har i tillegg fått halsbrann, og vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det da...

Blir nok en test på meg allerede på mandag, for jeg klare bare ikke å vente lenger. Vet at den ikke kan stoles på, men det så inmari kjipt å rekke å få mens før man har testet!

Ønsker dere alle en fin og solrik søndag :-)

Skrevet

Da har jeg testa negativt :-(

Så her er det bare å begynne å planlegge forsøk 6....

Masse lykke til dere andre, måtte gladnyhetene snart strømme inn!!

Skrevet

Så trist Benta, det er ikke så mye en kan si for å trøste, den følelsen å se den negative testen, er bare så pyton...

Men det er godt du er igang med å "planlegge" neste forsøk, så har du noe å jobbe mot.

Jeg tar selv en test i morgen på rugedag 12, men er redd jeg allerede vet svaret. Har hatt en dårlig føleles for dette forsøket, og kjenner ingenting som kan sammenlignes med de gangene jeg har fått pos. tester. Eneste jeg har fått er en uvi..å det sviiir:(((

Klem

Skrevet

Det er så trist å høre om det ene negative svaret etter det andre. Har bestemt meg for at jeg ikke skal teste før 6. juni, men blir ikke optimistisk av at det ikke går bra for dere andre.

Vet ikke om det er upassende å stille slike spm. men hvem av partnerene er det som har vanskeligheter med å få barn? Hos oss er det mannen min som har for få sædceller, men jeg vet jo ikke om jeg er istand til å få barn enda, da vi holder på med første forsøk.

Er innom disse sidene opptil flere 10 talls ganger i døgnet, for å følge utviklingen. Utrolig hvor tregt tiden går nå.....

Lykke til til dere andre, og jeg er full av beundring til dere som så raskt tenker på neste runde.

Skrevet

Hold motet oppe AUG77, noen klarer det i denne runden, helt garantert!

Hos oss så er det hele uforklarlig, skulle ha gitt mye for å få en diagnose, blir ganske frustert over at de ikke finner noe å sette fingeren på..... Jeg har prøvd å bli gravid siden jeg var 23 år, så er ikke alderen som er forklaringen på at vi ikke klarer det på egenhånd.

Så vi kjører 2 forsøk til, og så må vi ta de store bestemmelsen om vi skal slå oss til ro som barnløse. Har heldigvis en mann som sier at så lenge jeg orker å gå igjennom forsøk, så skal han være med til jeg sier stopp.

Skrevet

Nei - så kjipt med negativ test Benta!! Godt at dere ser fremover, og ikke gir opp!

Her er det jeg som har problemer. Jeg har anovulasjon og er en såkalt slank PCOer. Vi holder på med første forsøk og etter uttak og befruktning hadde vi en ganske stor andel feilbefruktning noe som også kan forklare aborter forsto jeg.

Skrevet

Det var innmari synd,Benta! men er det ikke egentlig litt tidlig for pålitelig resultat?

Skrevet

Nei, mensen har kommet og alt håp er ute .-(

Men tar blodprøve på trisdag for sikkerhets skyld, skal i gang med nytt forsøk umiddelbart.

Masse lykke til York, og alle dere andre som enda ikke har testet!!

Skrevet

Det er så trist å lese om ytterligere to negative tester blant oss uke 21 jentene, når sola skinner og alt er så vakkert.

Huff, så kjipt!! Miomimio og Benta, jeg føler med dere og sender en skikkelig god trøsteklem.

Vår74, skal du teste i dag? I så fall, lykke til, jeg krysser fingrene for deg og alle andre som skal teste i dagene fremover. Håper noen kommer med gode nyheter her snart!!!

Ha en fin dag så lenge - stikker vel nesa innom senere i dag, tenker jeg!!

Klem klem :-)

Skrevet

Hei jenter!!

Takk for trøsteklemmer...

Tenker på deg også Benta - har du fått skikkelig mens?

Ringte til Haukeland nå isted, og jeg tror jeg er lenda mer forvirra i hodet mitt enn jeg var når jeg ringte!!!...Jeg fikk jo som sagt mensen på lørdagen;( ,( satt inn 2 egg), men hadde kjøpt inn noen graviditetstester som jeg håpet jeg skulle få brukt denne gangen da...så jeg testet jeg på lør og den var positiv?? og testet i går og i dag, fortsatt positiv - og jeg vet at nå lurer jeg meg selv trill rundt - jeg har jo hatt skikkelig menstruasjon...!!!

Den hyggelige sykepleieren som jeg snakket med sa at det var nok for tidlig å teste både på RD 10 og RD 11 - men at eggløsningssprøyten skulle være ute av kroppen i dag.... - men at de ville at jeg skulle ta blodprøve som avtalt den 6?? Herregud, jeg er så forvirra - kunne de ikke bare ha tatt blodprøven i dag og fastslått at HCG var lav og på vei ut av kroppen da? Må jeg pines helt til onsdag ettermiddag??

Jeg som var forberedt på at vi sikkert ble sendt til Haugesund med tanke på donor, og håpet at de fikk sendt papirene før feriestart...ja, så må vi atter vente noen dager - helt pyton dette her, og jeg har jo ikke tro på at det er noe igjen inni meg i det hele tatt etter alt jeg har blødd så mye....Skjønner ikke no jeg!

Men jeg skjønner godt at vi blir litt tullete når vi er i denne prosessen;)

Ja, ja, nå som jeg har tatt meg avspasering så skal jeg ihvertfall nyte denne fine soldagen...

Klem;)

Skrevet

Hei Jenter,

Negativ test på meg i dag.....skal ikke teste før onsdag egentlig, men har fullstendig mistet troen!!! Ikke fått mensen, men...

Så, Benta, jeg skjønner hvordan du har det nå ja. Selv om du har hatt endel flere forsøk. Jeg datt skikkelig i kjelleren nå, synes det er forferdelig slitsomt dette her, og så urettferdig som det føles.

Miominmio, så spennende for deg da!! Får inderlig håpe det er noe der!!

Tok du ikke test på fredag/lørdag da du begynte å blø?

Du ga meg jo et lite håp...

klem

Skrevet

hei:-)

Ja denne uka er spennende for oss jenter! Ser at noen er igang med testingen allerede.

lita 78: Trist med negativ test, trøsteklem sendes.

Benta: Har du testet igjen idag, er den fortsatt negativ?

Miomimio: Har jo hørt om flere som har blødd og likevel er gravide. Krysser fingre for at det også er tilfellet hos deg:)

Mille 38: Du kan fortsatt være gravid tross negativ test idag!Håpet er ikke ute:-)

Lykke til med testingen dere andre også!! xxxxxxxxxxx

Jeg skal ta blodprøve på torsdag, tror jeg kommer til å ta en test hjemme på morgenen også. Det eneste "symptomet" jeg har er de ømme puppene som kom tilbake på lørdag etter å ha vært borte et par dager.Men det kan jo like gjerne være crinonen sin skyld...Ingen murringer i magen heller.Har desverre ingen god følelse, er rimelig forberedt på negativ test:(

Nå må jeg gå ut igjen i det nydelige været og nyte sola.)

Skrevet

Huff, her er det bare sorgen.

Jeg testet negativt på lørdag og søndag. Har ikke testet i dag. Satt inn egg onsdag 23.05.07 og skal etter planen ta blodprøve på onsdag. Tror likevel at testen burde vært positiv i går.

Jeg ringte i dag til Nordica for å høre om jeg kunne slutte med progestan sånn at jeg kan få mensen litt fortere. Det fikk jeg ikke lov til. De mente det var for tidlig å teste på lørdag og søndag.

Jeg hørere hva de sier, men må innrømme at jeg har liten tro på det. Magen er skikkelig i menshumør og romler hele tiden. Sånn romling som den kun lager når jeg skal ha mensen. Nå har det satt seg litt i ryggen og.

Har noen hørt om noen som har testet negativt på rugedag 10 og 11 (har da ikke talt med innsettingsdagen) og likevel vært gravide?

Jeg håper det blir litt lysere lesing her etter hvert. Stå på og lykke til dere som ikke har testet enda.

Skrevet

Jo, Mille jeg testa på lørdag som var RD 10, og det var fredagen jeg begynte å småblø...Så toget er ikke gått for deg ;) jeg hadde liksom aldri fått oppleve dette med positivt svar på test jeg da, så derfor testet jeg sønagen også...og i dag...men som jeg skjønner er noe med å lure seg selv...

Storkfrøken - de fortalte meg i dag på Haukeland at det er egentlig for tidlig å teste på RD 10 og RD 11, da det kan fortsatt være eggløsningssprøyten som gir utslaget. Og slik som jeg forstod det så var det fra RD 12 som kunne bety graviditet....Så det er fortsatt håp for deg;)

Krysser fingrene;)

Skrevet

Ja masse styr med disse testene, men for min del så er det nok ingen tvil .-( Blør som bare det, og teste på legekontoret var også negativ, så her er det bare å sette i gang igjen.

Har bestilt utralyd til i morgen, og går det som planlagt så er jeg stikker igjen allerede på onsdag.

Takk for følget så langt jenter, nå stikker jeg avgårde på ny jakt etter spiren :-)

Masse, masse lykke til for dere som fortsatt har et håp om det kan gå bra. Jeg heier på dere!!!

Skrevet

Så bra at du kan starte igjen med en gang Benta! det er visst kun de med "nedtrapping" som må vente 3 mnd da! det er vel fint å slippe å vente så lenge . Lykke til!!!!

jeg er visst en av de siste ut med testing i denne 21-gjengen. skal ta blodprøve fredag, og om mensen ikke kommer, så tester jeg onsdag, rugedag 12.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...