norcathy Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Spennende spennende..... Tenkte lage en klubb for oss også.... Jeg setter inn to små egg på torsdag, i Porsgrunn, noen andre som skal dit ?? Dette blir mitt 13 fryseforsøk.... ellers har jeg tre ivf, har vært heldig fått masse egg på hver uthenting. Klem klem Blir så spennende fremover
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Morro med rugeklubb! ) Tenkte akkurat å starte en selv. For rugeklubb må vi jo ha. Melder meg inn her i morgen jeg. Håper alle uke 21 jentene kommer inn hit med noen flotte gullegg! Lykke til alle sammen ) Klem fra meg
Benta Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Jeg blir også ruger i morgen, håper på å få inn begge de befrukta egga fra dette forsøket. Har tidligere hatt 4 forsøk i Tromsø, ble gravid på forsøk 3 men mista i uke 11. Dette er mitt første hos Nordica, og er helt matt over hvorfort og effektivt tingene har gått. Så blir jeg gravid så bøyer jeg meg i støvet for kort regime :-) Etter 17 år med ufrivillig barnløshet ser jeg lyst på situasjonen :-)
~4 mislykka ivf~ Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Jeg skal ha uttak på torsdag og håper å kunne bli med her inn epå lørdag Lykke til alle sammen!!
enteneller Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Så flott med en rugeklubb. Håper å kunne melde meg her som ruger på lørdag.
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Nå sitter jeg hemme i godstolen og ruger )) Satte inn 1 egg, og fikk resten av de befruktede eggene på frys. Så nå er jenta så glad og fornøyd =) Mannen også. Dette skal bli spennende altså. Ønsker dere uke 21 jenter masse lykke til i rugetiden! Ta godt vare på dere ;-) Klem fra meg
Benta Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Gratulerer Sofie!! Jeg fikk inn 2 egg i dag, ingen på frys, men er likevel superlykkelig over at det gikk så bra. Disse første dagene i rugeperioden er deilige, best å nyyyyte dem før de store nervene setter inn :-)
Randn Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Hei alle sammen! Nå er jeg i gang igjen. Skal sette inn fryste egg i morgen hvis opptiningen går bra. Jeg er så spent ogklarer ikke å legge meg. klokken 10 i morgen får jeg beskjed om det har gått bra. Har en gutt på 1 1/2 år, og nå skal vi sette inn "tvillingene" som har ligget på frys i 2 år. Føler med dere alle og ønsker dere lykke til! Klem
Storkfrøken69 Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 Hei Da er jeg og offisielt ruger ) 2 egg inn og to på frys. Det blir et par forferdelige uker foran oss nå, men da er det god tvi har hverandre. Det er ingen andre som skjønner hva vi går gjennom. Lykke, lykke til alle sammen )
Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 24. mai 2007 #10 Skrevet 24. mai 2007 Melder meg inn her! Setter inn 2 egg i morgen, så sant de overlever opprining. Har 3 egg på frys....Bør jeg ikke ha greie sjanser da? Ønsker dere andre her inne lykke til fremover.
york Skrevet 24. mai 2007 #11 Skrevet 24. mai 2007 hei. hvis alt går etter planen, blir jeg med i klubben fra imorgen. ringte idag tidlig, 5 av 7 egg var befruktet. selv om de sa jeg ikke trengte å ringe, og et de evt kontaktet meg før kl 9 hvis noe var unormalt, så måtte jeg jo ringe. hadde ikke nerver til å sitte og stirre på telefonen fram til 9!!! ha det fint dere som er hjemme igjen. misunner dere litt at det er overstått!
kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 24. mai 2007 #12 Skrevet 24. mai 2007 Jeg vil bare si lykke til til alle uke 21- rugere! Heia, heia gulleggene! Stor klem fra
lita78ღ Skrevet 24. mai 2007 #13 Skrevet 24. mai 2007 Hei alle i uke 21 klubben! Jeg satte inn to egg på mandag. Skjønner ikke hvordan jeg skal få dagene til å gå...... skal egentlig lese til eksamen, men det går skikkelig dritt. Pløyer forumet her opp og ned i desperat jakt etter...ja gudene vet hva...ett eller annet som forteller meg at dette skal gå bra kanskje?? Er på rugedag 3 i dag. Kunne ønske jeg kunne få et hint om det/de fester seg eller ikke.... Må bare le av meg selv. så supernegativ og så et desperat håp.... Det er bra vi har klubb!! PS: Blodprøve fredag1 juni. satser på urinprøve samme dag:-)
Randn Skrevet 24. mai 2007 #14 Skrevet 24. mai 2007 Nå er jeg også ruger. Hadde tre egg på frys, men bare ett overlevde opptiningen. Er veldig fornøyd med det. Men det er slitsomt å ruge, blir lett irritabel. Får svar på blodprøve 5 juni, så når er det bare å krysse fingrene. Lykke til alle rugere uke 21
norcathy Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #15 Skrevet 24. mai 2007 Hei hei Da er jeg på plass i godstolen under pleddet. ruger på to egg. Dagen ble desverre ikke helt som jeg ønsket, hadde 8 egg på frys, men bare to ble godkjent......har nå ikke igjen noen, heller ikke flere forsøk, mitt 15 forsøk......eller innsetting. Så nå sitter jeg her, tankefull, redd for å bli skuffet.....hva da ?? Nei, må bare holde motet oppe og pleie eggene så godt jeg kan. Men må si det har rent noen tårer nedover kinnet i dag. Jeg er sykmeldt i minst to uker nå, så håper det er flere her inne....hehe Lykke til alle fantastiske jenter
lita78ღ Skrevet 25. mai 2007 #16 Skrevet 25. mai 2007 Jeg sitter også her...sykmeldt. Holder på å bli gal, jeg;-) Samtidig er det utrolig godt å slippe å tenke på jobb. Kunne bare ønske at tiden kunne gå litt fortere. Så heldig du er som har fått så mange egg, norcathy! Men 15 forsøk....? da er det jammen din tur! Jeg får ingen på frys og er skuffa over det. Om det blir et tredje forsøk blir det ICSI...kanskje vil flere befrukte seg. Jeg har hatt sånne stikkninger rundt livmoren, nesten vondt. det var mest på rugedag 2 og 3, over i dag. Hadde det under forrige ruging også, så det er nok ikke et positivt tegn, men hva er det??? Noen andre som opplever det?? Krysser fingra for oss uke21-jenter! klem
norcathy Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #17 Skrevet 25. mai 2007 Godt å se det er flere av oss, jeg hadde en god del stikninger i magen og "tyngde" følelse i underlivet den gangen jeg ble gravid, det var det det som var den største forandringen fra alle de andre forsøkene. Noen med msn adr her...?
Coma Skrevet 25. mai 2007 #18 Skrevet 25. mai 2007 Er ikke så mange igjen i uke 21-tråden, så kommer hit en dag før tiden jeg:) Nå er jeg hoppende glad, for jeg har akkurat snakket med Riksen: 7 av 8 egg er befruktet!!!!!! :-) :-) Så da blir jeg ruger imorgen også Det blir fint å ha noen å skravle med i rugetiden. Jeg er også sykemeldt, og da blir det mye tid til å gruble, tenke og analysere;-)
CosmoGirl Skrevet 25. mai 2007 #19 Skrevet 25. mai 2007 Hallooo.. jeg har vært uten internett et par dager, men nå håper jeg alt er ok. Ser det er flint lite aktivitet på den forrige tråden ja. Vi fikk ut 16 egg hvorav 14 ble befruktet (helt utrolig) - så innsetting blir først på mandag for å sjekke utviklingen. En ting er sikkert - nedturene er tunge men når oppturen kommer så er jammen gleden 10 ganger større!!! Forrige forsøk fikk vi 7 egg, men alle ble ødelagt av klinikken pga en feil med den væsken eggene legges i. Fikk selvsagt første forsøk på nytt men 3 nye mnd med venting. Godt å lese at dere andre har blitt eller blir rugere i disse dager - ønsker alle lykke lykke til og håper det er ok at jeg henger meg på her. Føler meg mest hjemme med dere... Ja, Coma, jeg går til Vibeke på Klinikk Fjeld og hun stiller med nåler 2. pinsedag. Hun stiller 17. mai som julaften... du bør snakke med akupunktøren din ang nåler før innsetting i morgen. Håper det går :-) Tvi tvi alle sammen og ha en fantastisk pinse.
Coma Skrevet 25. mai 2007 #20 Skrevet 25. mai 2007 Oi, det var jammen bra befruktning! Håper det blir mange på frys da:-) Blir "langtidsodling" på eggene dine da, trodde det bare var UNN i Tromsø som gjør dette i Norge jeg? Veldig spennende!! God pinse til deg og:-)
enteneller Skrevet 25. mai 2007 #21 Skrevet 25. mai 2007 Så flott befruktning Coma og Cosmogirl !! Selv hadde jeg stort frafall på mine 15 - bare 5 er videre til i morgen. De var "normale" som bioingeniøren sa, men hva hun mener med det vet jeg ikke - "ikke superegg", "gjennomsnittlig" eller "helt ok til å være på dette stadiet". Gruer meg litt til dommen i morgen og er litt bekymret for at flere skal falle fra. Men en vi trenger jo egentlig bare ett. Så vi får krysse fingrene å håpe. Er det vanlig at flere faller fra mellom 1 og 2.døgn.
enteneller Skrevet 25. mai 2007 #22 Skrevet 25. mai 2007 Glemte jo å gratulere dere som er blitt rugere allerede!! Kos dere med rugingen - det blir spennende uker fremover for oss alle!
Mille38 Skrevet 25. mai 2007 #23 Skrevet 25. mai 2007 Hei, hei alle uke 21-jenter! Nå er jeg endelig kommet meg på nett igjen. Vi har vært bortreist i tre dager i forbindelse med uttak og innsetting. Prøvde å komme meg innpå her, men dårlig forbindelse på hotellet:( Kjempefint med så mye positiv lesning her inne, det ser jo ut som om vi er på riktig vei. En liten oppdatering fra meg:Fikk ut 4 fine egg på tirsdag, 2 ble befruktet og satt inn torsdag. Altså i går. Så nå er det bare å vente, vente, vente.... Uttaket gikk mye bedre denne gangen enn sist, og formen etterpå har vært mye bedre og. Så det er deilig! I dag har nervene begynt å melde seg, klarer liksom ikke helt å slappe av. Går jo å tenker på dette hele tiden!! Samtidig så tenker jeg at jeg må jo prøve å slappe av og at det er nok det beste for resultatet!! Hvordan har dere det da? Har jo savnet å prate med dere de siste dagene:) klem
Benta Skrevet 25. mai 2007 #24 Skrevet 25. mai 2007 Ja hvordan har man det..... Er noen ulidelig trege dager disse rugedagene, men må si at den første uka koser jeg meg. Tanken på at noe kanskje klorer seg fast der inne er bare så fantastisk god!! Og neste uke kommer helvetes-uka :-) Ha ei riktig fin pinse alle sammen!
Randn Skrevet 25. mai 2007 #25 Skrevet 25. mai 2007 Hei alle sammen! Det er sant at denne uke er man litt mer positive. Men allikevel sniker de negative tankene inn støtt og stadig. Man analyserer alle tegn, selv om man vet at det ikke har noe å si siden vi er full av hormoner og det er litt tidlig ennå. Men stå på jenter, jeg håper det er mange av oss som får full klaff denne gangen. Spesielt tenker jeg på deg som har vært igjennom dette 15 ganger, selv om dette selvfølgelig ler like viktig for alle. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå