Gå til innhold

Sjarmøren er treg, flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjarmøren er over 8,5 mnd nå og mor begynner å bli stressa. Han sitter strålende på gulvet, det har han gjort i et par mnd, men det å ligge på gulvet er ikke populært. Da er det fullstendig klikkings og trivelige greier. Dette medfører at han nå akkurat har begynt å sitte på gulvet og skyve seg bakover med den ene armen, men that's it. Ingen åling fremover, og ikke sjans at vi skal opp på alle fire.

Flere som har litt bedagelige barn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min krabbet ikke før han var 9,5 mnd, han var også glad i å sitte.Fikk høre av hs at gjennomsnittetsalderen for krabbing er 9 mnd, så han er ikke spes treig:)

Husk det ikke nødvendigvis noen fordel at de er tidlig ute. Kjenner ei med en baby på 8 mnd som går. Han har ikke vett i det hele tatt og kaster seg utfor trapper o.l For stor forskjell på hodet og kropp med andre ord.

Skrevet

Takk for svar. Godt å høre at han ikke er så treg. Vet det jo egentlig innerst inne at det ikke er noe å stresse med, men så klarer jeg ikke helt å la være. Aldri bra nok. Han var tidlig med å sitte støtt i fanget og da hadde jeg panikk for at han ikke skulle være baby lenge nok. Aldri bra nok med andre ord ;)

Skrevet

Nyt det, sier jeg. Nå som gutten krabber over hele huset og henger i bokhyllene, savner jeg perioden da han bare satt i fanget.

Skrevet

vår er også 8,5 mnd, og sitter som en prest, koser seg og blir bare frustrert når han ligger på magen. Det kommer det kommer!

Skrevet

Hei!!

Dette kunne like gjerne vært mitt innlegg!! minsten er 8.5 md og sitter fullstendig fjellstøtt, han er en stor gullklump riktignok! Prøver å stimulere han litt i liggende også, men lite interessert i det serru!! Etter han fikk smaken på å sitte, er det kun det som gjelder!! Han åler seg greit rundt sin egen akse, og skyver seg lett bakover, men det er også det!! Vi får nok bare nyte denne tiden, vi vet alltid hvor vi har dem!!

Skrevet

hehe..lillegutt på 8,5 mnd sitter ikke helt selv enda engang :o) og har nettopp begynt å stå på bena sine. han ligger litt på gulvet alene da, men max 15 minutter.. aker seg litt bakover, og rundt i sirkel, men der stopper fremgangen. Har innfunnet meg med at han er av den late typen, som pappan sin..hehe.. Er deres barn store? Lillegutt veier 11,5 kg, og er en stor gutt. Jeg tror det kan ha en sammenheng med at han ikke er tidlig ute med krabbing ol. For mye å dra på :o)

Skrevet

Er faktisk ikke alle som lærer å krype, jeg lærte det aldri begynte bare rett og gå:-)he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...