Gå til innhold

Eg drømte om en saftig..

Anbefalte innlegg

Hamburger...

Ja det siste eg husker at eg drømte var at eg gikk innom et gatekjøkken og bestilte en liten hamburger - og var så desperat at eg gav 220kr for den. Hehe...

Våket i det eg skulle sette tennen i denne hamburgeren - og gjett om eg var sulten. Måte bare få på meg klær og stå opp og spise frokost.

Må le litt av meg selv... hehe... drømmer om hamburger... ¤ler¤

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9366988-eg-dr%C3%B8mte-om-en-saftig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe:-) morsomt med sånne innlegg, synes det er litt trist å bare lese om MA, SA og blod..

Jeg drømmer også mye rart. Husker gjerne mange av drømmene også. Tror det kanskje er fordi jeg er oppe å tisser minst 2 ganger om natta, slik at søvnen er mer avbrutt enn vanlig. Mat har vært tema hos meg også, drømte blant annet at jeg spiste stor brødskive med leverpostei og sure agurker. Kjøpte et stort glass med sure agurker dagen etter og har spist det hver dag nå... Sprøtt!

drømme ja. drømme masse sykt... hehe...

natt til i dag drømmte eg at eg ikkje ville på jobb. ringte til sjefen å sa at jeg hadde fått blødninger og ikke kunne komme. kom neste dag heller. hehe... litt morsomt selvom det var litt alvorlig.

fordi sist jeg var gravid fikk jeg blødninger, så jeg tenker en del på det. og at jeg grua meg til neste dag på jobben fordi vi skulle med et nytt prosjekt.di to tinga har jeg tenkt en del på.... så da blir d en rar drøm ut av det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...