Gå til innhold

November: Nå har lille gutt jammen meg blitt aktiv!

Anbefalte innlegg

På stelle bordet er det håpløst for tiden, nekter å ligge på ryggen så nå har vi begynt å måtte bade han istedet hver kveld. For å få vasket han er bare å glemme! Kle på han må vi gjøre delvis på fanget. Og i sengen har han lært seg at det er bare å rulle rundt og stå på alle fire og ha det gøy istedet for å sove. Så har måttet ta ned senge bunnen et hakk nå. He he.. Flere som merker forskjell for tiden?Fikk en stor gutt da han ble seks mnd synes jeg, mye som har forandret seg nå. Har også skiftet ut vippestolen med tripp trapp da han spiser.. Men stor koser seg på gulvet da, vil helst bare være der og trene!

Fortsetter under...

Er det ikke rart hvor fort tiden har gått? Synes akkurat jeg hadde en liten bylt som lå der......

Selma har akkurat begynt å snu litt på seg. Hun har ikke hastet så fælt med å komme seg avgårde - kan jo ha noe med at hun har to storebrødre som undeholder til enhver tid:):).

Fått meg en liten skravlekjærring.....av og til prater hun så høyt at vi andre ikke kan høre våre egne tanker engang.......Det er jo så morsomt da.....:)

Her har vår gutt akkurat lært å sitte, men i stedet for å være fornøyd med det vil han no bare stå og gå..Så vi må gå og holde han i hendene, for det er nok lenge til han klarer det sjøl, er jo bare 61/2 mnd... Men å rulle det har han ikkje begynt med..

Her er det og full aktivitet. Ruller rundt på stellebordet og på gulvet åler hun seg over alt. I går satt hun fast under sofaen med rumpa, riktig så fornærmet.. Sengebunnen er senket og hun sitter i høystol fra ikea når vi spiser.. Blitt stor jente ja..

ja sebastian e også blid en aktiv krabat på stellebordet,men vi får nu te å vaske han..bank i bordet!men vi har bytta bleie te sånn up and go før det va helt umuli å få på han vanlig bleie.. han har ikkje åla sæ,men e bid vældi døkti å rulle sæ rundt på hele stuegolvet.redd for at han e så flink at han bi sein med kryping å sånt...ja,ja .. mange nye lyda kommer d hele tia.ham e ei skikkeli skravlekjærring - såm mora:)

tenk snart bi han 7 måna..den 2 juni!!! tia flyg!!!

Her er gullgutten rundt hele stuegulvet,vi må sette i barnesikring i stikkontakter.Greit jeg ser jo etter ham,men han er ganske raks etterhver og plutselig,hvis jeg tar øynene vekk et lite øyeblikk er han langt over gulvet med en gang.Kjempekjekt og på stelleborde er han også aktiv,liker nesten ikke å stelle ham der lengre,er redd han skal jumpe til å falle utenfor,selv om jeg aldri tar øynene i fra ham der.

Annonse

Ja, det er helt utrolig hvor aktiv han er blitt i det siste.. Nå ruller han mye rundt fra rygg til mage, og kan ligge lenge på magen å kose seg.. Men han har ikke lært seg enda å rulle over på rygg igjen, så når han blir sliten så suttrer han.. og han kommer seg heller ikke så langt enda, men han kan forflytte seg litt, men det går ikke så fort enda..

På stellebordet er han også veldig aktiv.. Åler og bukter seg mye, må holde øye med han hele tiden.. Og det å ta på bleien må gå kjapt.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...