mamma til 2 små:=) Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Sist jeg var gravid så hadde vi en krangel pga han sa at han syns det var kjedelig og lese i bøker om graviditet og foster..Vårt foster tenkte jeg...!!!!!! Jeg ble kanon sint sist p.g.a. jeg ble så skuffa å følte meg så alene. poenget er at jeg mistet og da sa han hele tiden at han følte han hadde oppført seg som en idiot og vert lite engasjert i graviditeten men hallo han har ikke vist meg at han er annerledes denne gang....Skulle ønske at han ville lest litt og satt seg inn i hvordan alt det som jeg gjør-vi er da 2 eller???? overdriver jeg? Sist jeg var gravid sa han til kompiser at jeg var 3 uker på vei når jeg var 7.....HALLO!!!!!!!!!
mamma til 2 små:=) Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. mai 2007 Jeg må legge til at jeg vet at han elsker meg og han ønsker virkelig barnet:=) Men er det greit at pappane ikke ikke setter seg inn i hvordan mors kropp fungerer i graviditeten og hvordan fostere utvikler seg...Er det virkelig helt i orden at han ikke vet noe om noe og bare gleder seg til han kan kjenne babyen i magen min.
Teltpluggen Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Noen fedre ER sånn.. Samboeren min og var slik denne gang. Men det er mest pga han VÅGER nesten ikke å glede seg før vi har vært på ultralyd på torsdag. Vi mistet i MA selv i desember og det var det verste som kunne skjedd oss.. Gi ham litt tid så kommer han nok rundt hjørnet han også! Må og legges til at menn ofte er slik. De går jo ikke gjennom det samme som oss og merker jo ikke graviditeten så drastisk som vi gjør.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Jeg tror at mannfolka våre føler seg litt utafor jeg, og dermed blir littt klossete av den grunn. Jeg kan forsåvidt forstå om de ikke vil vite hvordan kroppen vår fungerer, men jeg tror nok de gjerne vil vite hvordan den lille arvingen utvikler seg. Kanskje gjøre det til en fast liten happening at en gang i uka setter dere på litt fin musikk, koker litt god te og setter dere ned og leser litt om forterets utvikling? Det gjorde vi da vi venta første barn, og jeg husker det ble noen fine stunder En fin mulighet til å snakke litt og lufte tanker omkring den nye livssituasjonen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå