Gå til innhold

gravid etter one night stand..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan ikke gi deg annet råd enn å kjenne på dine følelser, ønsker du å beholde så finnes det hjelp til mye, føles abort rett så kanskje det er det rette.. du må bare tenke, kjenne og føle om hva som er best for deg..

At det var etter one night skal du ikke la veie så tungt, om du beholder vil du elske ungen like mye for det..

Men bare du vet om du er klar eller ikke, jeg er 21 og beholdte selv om jeg ikke var sammen med barnefar, kan ikke si jeg egentlig trodde meg klar for ett barn, men når testen var positiv ropte kroppen min at jeg skulle beholde og da ble det slik:) lykke til uansett hva du finner ut:)

Kjenner du faren? el var det en helt ukjent.. Du må tenke litt framover, vet du ikke hvordan far er kan han kreve omsorgen, han kan drite i hele ungen... men uansett har han samværsrett, og er dette en mann du IKKE kjenner blir det veldig vanskelig å sende barnet avgårde dit!

Er vel i grunn ingen som kjenner seg "klar" for å bli mamma, er mye som skal ordnes og kjøpes..

Har selv tatt abort og det føltes fælt, og føles enda fælt...

Mitt råd er, er du veldig usikker så ikke gjør det!

Det er bare du som kan svare for om det er rett eller galt og ta abort. Jeg har selv tatt abort og angret, men da lå alt til rette for at barnet kunne komme, Jeg hadde leilighet og fast samboer som var far til barnet og jobb, da var ikke samboer klar og jeg syntes jeg var for ung, men i din situsjon når barnefaren er en tilfeldig one night stand så kan det jo være vanskelig og vite om han vil stille opp og jeg mener at det er viktig for barn og ha en far. Barnet skal jo også ha et verdig liv når det vokser opp og det er syntes jeg er det viktigste og tenke på nå man vurdere abort. Man skal jo selvfølgelig tenke på seg selv også, men husk den lille som ikke kan komme med noen synspunkter. Jeg mener det er mange barn som ikke burde vært født pga foreldres ubeslutsomhet. Jeg dømmer deg ikke, det er sånt som kan skje, men jeg ville hverfall prate med den aktuelle faren. Lykke til!!! sånne valg er aldri lette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...