Audacious Angel Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Fant en vogn på nettet som heter ABC buggy, den er veldig lik urban jungle. Noen med erfaring? Jeg leter etter en tvilling/søskenvogn... Jeg trenger en som varer litt da det bare blir 22 mnd mellom, og jeg går til barnehagen hver dag.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Hei, har en venninne som har denne tvillingvogna og hun er kjempefornøyd. Tror det aller beste med den er at den er så smal. Ellers så er den god å trille og veldig stabil. Hun er også veldig fornøyd med regn/stormtrekket som fulgte med. Nå har hun tvillinger som nærmer seg 2 år og de koser seg som bare det i vogna. De lå i softbag i den. Har ikke hørt hun si noe negativt om den når jeg tenker meg om og vi har vært på mange gå-turer sammen Det er vel en i Halden som selger denne!!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Står litt om den på denne siden http://www.tinasbok.com/svanger/soskenvogn.php Hvis du får opp spm om pålogging, så er det gjest og passord gjest
Audacious Angel Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2007 Takk for svar. Jeg har prøvd å komme i kontakt med denne Linda som selger vogna, men uten å lykkes. Så nå har jeg kommet over en annen vogn: Babytravel fra babyprofffsen. Var og prøvde den i pinsen og den virket veldig solid og god. Det var mulighet for å sette på en hardbag som står vendt mot deg, veldig positivt. Seperate kalesjer, veldig positivt. Fikk også prøvd OTH vognen( de har den på babyproffsen i sverige ) og ble skuffet, datteren min på 19mnd skallet nesten i kalesjen.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå