Gå til innhold

Hvor gamle var barna deres når de klarte å gå ned i krabbestilling? Og når de klarte å krabbe på ordentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da hun var 5 mnd gikk hun i krabbestilling, 5,5 mnd begynte hun å åle seg og da hun var 6 mnd krabbet hun på ordentlig(på alle fire) Nå fyker hun rundt her og er 6,5 mnd. For et par dager siden begynte hun å sette seg opp også, så nå går det altfor fort her. Vil ha tilbake lille babyen min jeg, selv om det jo er morro med utviklingen også, men likevel...

Skrevet

Hun var 8 1/2 mnd da hun kom opp i krabb og krabbet etter 3 uker. De andre barna i barselgruppa har også brukt 3-4 uker på den prosessen.

Skrevet

Da sier jeg bare HJELP! Velsa er 4 mnd idag og hun har allerede skjønnt det med krabbestilling! Håper ikke hun krabber om 3/4 uker. (selv om det er morsomt og se at hun lærer nye ting, og jeg gleder meg til den dagen kommer når hun kan krabbe, men jeg vil ikke at hun skal begynne før tidlig heller da.)

Skrevet

Min (snart 8 mndr) har vært i krabbestilling i over en måned men krabber ikke. Bare vipper frem o g tilbake. HVis det er noe foran ham som han helt desperat MÅ ha tak i kaster han seg framover da..:) (jeg vurderer å skumgummipolstre hele huset om han ikke gir seg med det snart:) )

Skrevet

Gutten min var 3 mn og en uke da han ålte seg første gang,han hadde da vært oppe på alle fire,men han krype ikke enda.han er mange ganger opp,men legger seg heller ned og åler seg.Har hørt at når de begynner så tidlig å åle seg,så er det ikke sikkert at de i det hele tatt begynne å krabbe,de kommer seg så fort og godt frem uten.

Skrevet

Gutten min har vært oppe på alle fire hver eneste dag i over to mnd (han er nå 8 mnd), men har enda ikke knukket krabbekoden. Han reiser seg opp etter ting også.

De andre mine ålte seg også omkring i lang tid før de begynte å krabbe. Alle gikk da de var 13 mnd.

Skrevet

Begynte såvidt å utforske krabbestillingen rett før 7mdr. Brukte den mer og mer, og noen dager før hun ble 8mdr, så krabbet hun. Hun er fremdeles 8mdr, har krøpet i snart 2 uker og det går superfort nå, hehe

Skrevet

5mnd.. : )

Skrevet

Lukas var litt over 9 mnd da han kom opp i krabbestilling. Noen uker etterpå klarte han å sette seg opp selv og krabbe litt bakover. Jeg trodde han aldri skulle begynne å krabbe siden han bare satt seg opp hver gang han kom på gulvet, men i går fikk han øye på boken sin og krabbet fram for å ta den!! Bare noen få krabb bortover, men han fikk det til :)

Nå øver han som bare det.

Han er 10 mnd + 1 uke.

Skrevet

7 mnd. i krabbestilling + 8 mnd. krabbing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...