Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Sykmldt nesten hele svangerskapet hittil pga fra det ene til det andre. Influensa begynte det med, til spysjuken ett døgn, så bihulebetennelse og antibiotikakur, så til kvalme, trøtthet, spying i 2mnd, så til bekkenplager, og fremdeles slapphet søvnløshet, og forkjølelse og følte meg utslitt. Så de siste mnd nå har det vært bekkenet, og hyppige kynnere, forkjølelse, nå er det litt høyt blodtrykk i tillegg. Og nå går jeg på tredje kur mot uvi, den slår meg helt ut og er kvalm og har hodepine.

Mangler bare noen få ting så har jeg vært gjennom snart hele lista på plager man kan ha tror jeg,hehe:)

Men oppe og itte græt nå, og sept nærmer seg:) Gleder meg til dise mnd er over og prøver å slappe av, for jeg orker jo ikke så mye mer enn det:)

Annonse

• 2 uker senere...

går med truende spontan abort, mye nedfallen livmor med stor blodoppsamling, må visst sette oppi i ring for å holde ting på plass, samt at morkaken ligger for langt ned og på framsiden. Men har heldigvis kommet meg til uke 17 nå:) Jippi.. hver dag teller nå:)

Hei! Jeg er nå kommet i uke 22 og ble sykmeldt for en liten uke siden. Grunnen til det var at jeg slet veldig med knær og rygg. Opplevde smerter i nedre del av magen og skrittet. Besvimte nesten et par ganger etter jobb og slet med sterk hodepine. Samme dag som jeg fikk sykmelding måtte jeg inn til sykehuset på grunn av en blødning... Alt sto bra til med knøttet, men jeg hadde enten en syste eller en stor åreknute like ved indre livmoråpning... Så jeg har nå fått forbud om å ta buss og må holde meg i ro. Så jeg også føler mange ganger at jeg snart har vært igjennom det meste av lista på plager... Slapp heldigvis den perioden med spying. :D

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

jeg er sykemeldt med prolaps i korsryggen og noe som mest sansynlig er en skade i nakken... er 7+6 i dag å nylig begynt med morrakvalme. har vært skemeldt siden februar 07...lurer litt på hvordan dette går vidre.

bruker dagene på å trene å går til behandlig 2 ganger i uka. så er vel frisk om noen mnd kanskje. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...