Gå til innhold

ellemmelle

*dreamer* <3 Mie Linnea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei=)

Vil bare si at det ser ut som du hadde EL på dag 16=)) Men du ser det mer sikkert når tanta kommer da...

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Åhhh, håper du har rett! :) med fare for å bli skuffet så er jeg pittelitt optimist nå... hihi....

Du er en knupp som tok deg tid, uansett :-)

Skrevet

Det skulle bare mangle=) Skal fortsette å følge med=)

Hadde dere ubeskyttet sex rundt da?;) Klarer ikke å holde helt styr på hvem som går på pilla og ikke her, hehe

Skrevet

Jammen var den enda høyere i dag, juhuu... kroppen min er i gang igjen!! hipp hurra.. :-) Vettu, det hadde vi faktisk, riktignok som hoppe av i svingen da, men likevel... uansett har jeg lovet han å gå på p-piller et år til så får begynne på det fra neste syklus, men det får gå... nå er jeg bare superglad for at kroppen er i gang igjen, ikke hatt el siden desember liksom.. :-)

Skrevet

Så bra at syklusen er i gang igjen!=) Hvis mensen ikke kommer innen en uke kan det hende at du hadde EL på dag 25 i steden siden tempen har blitt så høy nå. Du får se når tanta kommer;) Hvis dere har hoppet av i svingen kan du jo ha blitt gravid da=)

Skrevet

Hvorfor slår den såfall ut på dag 16? ikke til å bli klok på... uansett er det første av de tre syklusene jeg har tempet at jeg får utslag på charten så er bare superhappy uansett jeg! :-)

Skrevet

Den er ikke helt sikker siden linja er stiplet. Men tror du hadde EL på dag 16. Men hvis tanta ikke kommer i normal tid i forhold til det kan du ha hatt den senere;) Men EL ar du garantert hatt=)

Skrevet

Nå skjønner jeg ingentingen... begynte å spotte i dag, sånn littegrann... på 7 dager etter EL.... den FF charten må være helt på villspor eller så er kroppen min det :-) Dette stemmer jo hverken med eggløsning på dag 16 eller 26...*hmmfff*

Skrevet

Hei=)

Har du sluttet å spotte eller fått tanta? Klarer ikke unngå tanken om at det kan være en festeblødning jeg. Du må tempe så jeg kan se på charten din;-) Men det kan også se ut som du har hatt EL på dag 20, og da passer det bra med tantebesøk nå.

Skrevet

Spotter litt i dag og, veldig lite forsåvidt, om jeg skal veldig i detaljer så snakker vi små "striper"/rundinger på str med en tiøring.. Halve dagen i går og halve dagen i dag. Glemte helt å tempe et par dager men har nå tempet i dag hvertfall! Skjønner snart ingenting av denne FF jeg, alltid hatt lutealfase på ca14-15 dager før... Og mensen har alltid startet med ømme pupper to dager før, så spotting en dag og deretter normal mens, nå har jeg hverken ømme pupper eller fått noe mer ut av denne spottingen, men får nok bare vente å se, 7-8 dager luteal er nå iallefall altfor kort...

Skrevet

Tenk om det er festeblødning!! Hoppe av-metoden er jo ikke sikker. Du spotter og tempen din er fortsatt høy, så virker jo ikke som tanta er på vei. Hvis du ikke har fått tanta i løpet av en uke så kanskje du skal kjøpe deg en test? Dette er spennende!

Skrevet

Er nok ikke så vel.. :-) Ikke fått mens ennå, men tempen sank i dag så da er den nok på vei! Synes fortsatt lutealfasen da er for kort, men kan jo være at jeg hadde el før FF fanget den opp... :-) Men takk for oppmuntringen! :-) Har hvertfall hatt el så får være fornøyd med det!

Skrevet

Nå var tempen lav ja:( Men bra at du har hatt EL ihvertfall. Tror at du kanskje hadde EL på dag 20 jeg, og da er jo ikke lutealfasen for kort. Du kan jo bestille noen EL-tester (strimler) fra billigetester, så er det lettere å vite når EL var;)

Skrevet

Hva som får deg til å tro det da, siden tempen ikke stiger før dag 26? :-)

håpløst med sånne el-tester, får aldri tatt dem når jeg skal likevel, forsøkte noen dager men ga opp hele prosjektet.. er igrunn glad bare jeg har el jeg, ikke aktuelt med barn på en god stund likevel :-)

Skrevet

Fordi du har en tempdipp på dag 20, og tempene etter det er jo høye i forhold til noen av de andre temperaturene. Håper du får med mannen på prøving snart da=)

Skrevet

Håper jeg på og, men har ikke snakket om det på 3 uker snart, synes jeg har vært fryktelig flink :P min plan er at han skal finne ut av det sjøl, så får jeg se om det går riktig vei eller ikke..:-) forøvrig har jeg ikke spottet siden i går kveld så begynner å tro at el var den 26. likevel, hehe.. :-) mye rart...

Hvordan går det med deg da? Snakker dere mye om barn i heimen eller tar du det som det kommer? Må være flott å ha kommet såpass langt hvertfall :-)

Skrevet

Det går bra med meg=) Nærmer meg IKM nå og er veldig spent. Vi har blitt enige om å prøve én gang rundt/når jeg har EL, så jeg er veldig fornøyd med det;) Vi snakker en del om det og, det er ikke et sånt grusomt tema lenger, han synes til og med at det er greit at jeg kjøper tester;-P

Har du fått tanta enda? Håper at samboern din tar opp temaet selv snart da. Vil at du skal komme over til Bli Gravid=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...