Paulinaprøverigjen Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 jeg har ikm imorgen... har lenge hatt vondt i ryggen og stikkninger i puppene.. er veldig svimmel. murringer i magen i over 1 uke.... skal ha ikm imorgen.. men akkurat nå, ser jeg at det har kommet ut bittelitt brun utflod... har vondt i magen å har vært kvalm den siste uken... har aldri hatt noen plager før mens før... er det noe håp eller får jeg bare mens nå..... fakk ass.... eller er d normalt at d kan komme sånn hvis man er gravid?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Det er fortsatt håp. Noen har en mensliknende blødning eller spotter rundt IKM selv om de er gravide. Så ikke gi opp før tanta har kommet for fullt. Krysser fingrene for deg! Masse lykke til=)
Tone Troll Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Kan være en liten festeblødning eller kan være begynnelsen på mens. Evt kan det være kjemisk graviditet som ender i mens. (at egget er befruktet men ikke fester seg). Men mange har en liten blødning ved mens-tid selv om de er gravide. Symptomene du beskriver kan godt være tegn på graviditet. Hvis du ikke har hatt sånne symptomer på mens før, høres det jo ut som du kan være gravid? Håper det for din del, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå