Gå til innhold

Trenger oppmuntring fra dere jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt totalt 7 tester fra lørdag til i dag, fire hjemme, alle svake positive, men streken va der. dro til legen tok en der, negativ, så tok de en til for jeg hadde med meg min som e hadde att i dag med morgenurinen, test nr 2 hos legen ble anntydning til strek.. de kunne ikke gi meg noe svar, så jeg måtte bare vente... men det klarte jeg ikke, så e kjøpte en digital, og den viste ikke gravid... Hva F..en skal e gjøre??? hav skal e tro???? å vente er jo det værste som finnes..

Har hatt dårlig mage i en ukes tid, noen dager er værre enn andre, flydd på do for å gjøre nummer 2 flere ganger til dagen, oppblåst i magen, og nå har e litt stikninger,flytter seg rundt i magen liksom... Har fått endel kvise, noe jeg ikke pleier å ha, ømme bryster, dette begynte på lørdag... Føler meg litt lemster i magen, nesten som om jeg har gått å holdt inne magen, ja sånn føles det...

Noen som har noen klke ord til meg??????

Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei , vet ikke helt hva jeg skal si for å oppmuntre deg, har og hatt del vondt i magen selv og stikkninger , vært litt små slapp , men har tatt test men negativ skulle ha hatt ikm den 30.04/1.05 men ingenting ennå. var hos legen i dag og tok underlivs prøve, men jeg hadde så mye slim at han fikk ikke tatt alle prøvene som han skulle, begynte å blø litt når han skrapte innvendig, men ingen mensen ennå. så jeg må tilbake senere og ta nye prøver, men han trudde ikke at jeg var gravid siden jeg hadde tatt test selv på lørdag som var negativ. vi måtte bare vente litt til sa å se, så jeg går no her og venter,

ønsker deg no lykke til videre,

Skrevet

så lenge over tida?? hmm, det va rart.. jeg har hatt en velig stødig syklus, har lagt på 30 til 33 dager, forrige gang va det 33 dager, så er jo i dag tre dager over tida.. Alle sier at et kryss er et kryss, og mener jeg er gravid, men hvorfro fikk jeg da negativ??? kan jo vær jeg har mistet veldig tidelig da, men huff, vil ikke tenke det heller liksom..

Skal te gyn te neste onsdag, ta ultralyd, så ser frem til det, bare for å få et svar, men en uke går seint når man venter...

Håper han finner ut hva som gjør at du ikke får mensen..

LYkke til videre du også :)

Skrevet

ja det kan du si , begynner å bli lei av og vente. ja håper at han finner det ut ,blir jo ikke no bedre at jeg går å tenker på det hele tida heller. det er jo bra at du skal til gyn neste uke da. håper det kunne klaffe for oss snart, mistet i fjor sommer. ikke no morsom opplevelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...