Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Er innom fra bli gravid.. Vi prøver får fult;) Har hatt el og venter bare på ikm nå.. Det jeg lurer er: Jeg er så utrolig varm i annsiktet om dagen. Begynner å banke av å til fordi det er så varmt. Kan det være et teng på graviditet? Noen andre som har opplevd dette? Eller er jeg bare naturlig varm?=) (kan jo nevne at jeg vanligvis er en frossen pinn)
OnlyMe Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 1. kjøp en test 2. tiss på pinnen 3.vent 5 minutter 4 gratulerer du har funnet ut på egen hånd om du er gravid eller ikke!!!!!!!! verre er det ikke vettu
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Joda men ikm er ikke enda.. Lurer bare på om dette kan være et symtom på graviditet... Om noen andre har hatt det=)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Ikke her jeg bor! haha=) 5 varme grader eller no sånt=p
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Jeg fikk svar på testen 5 dager før IKM :-) Prøv da vel!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå