Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Skal på det i morra, og er ikke klar for GU enda, selv om stingene er grodd og alt. Også har jeg fått en gedigen vise i rompa....hehe...har ikke lyst til å vise den frem =/
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Det er jo en del av undesøkelsen da,og jeg tror ikke legen tenker over om du har en kvise.
Bellen^2 Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Du må ikke, men det anbefales hvis du har hatt problemer med sting eller andre ting etter fødselen. Jeg måtte be min lege om å ta en kikk der nede:) Og de fleste leger ha nok sett verre ting enn en kvise på rompa så det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for.
Mrs. Bouquet Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Å herregud en kvise!!!!!! Så lenge du ikke slipper en samtidig har han nok glømt det i det du tar på deg klærne igjen. Men selvfølgelig må du ikke ta GU, man må ikke på den kontrollen en gang. Jeg har ikke vært og jenta mi er 4 mnd nå. Burde kanskje, men gidder rett og slett ikke.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 En kvise er ikke verdens undergang nei, jeg vet det, men... hehe...men denne er SVÆR asså jenter. Lurt på om det er en hemoroide, men de kommer vel ikke 2-3 cm unna "hullet"? Jaja, da får jeg vel bare gjøre det i morgen da. Æsj!
Mrs. Bouquet Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 Ja jeg vet.... det føles ganske så kjipt å ha en slik en når den skal vises frem. Høres ut som en saftig kvise ja, hehe. Men når man tenker seg om, hvorfor skal det være flaut å ha en kvise i rompa. Er vel ikke noe du har bestilt selv?
kajak&Daniel Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 hos meg var det ikke spm om GU på 6-ukers kontrollen engang.....
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #10 Skrevet 21. mai 2007 Jeg var aldri på noen kontroll, var bare rett og slett ikke klar for det etter fødsel og mye styr og kav. Fått nok av leger, gynekologer etc for en laaang stund! Hadde heller ingen plager og alt fungerte som det skulle ellers, så følte ikke noe behov heller. Det er jo et frivillig tilbud, ikke noe man MÅ! GU må man heller ikke igjennom, vet om flere som har bedt om å få slippe å det har gått fint. Så lenge man ikke er plaget med noe må man vel på død å liv ikke vise frem underlivet vel?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå