Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får bare 12.500 kr.. Det er så sinnsykt lite:( Har faste utgifter på 9000 kr. *håpløst*

80% lønn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får vel sånn ca 16.000 +/- samt OS og barnetrygd i tillegg.

Skrevet

Ca 16 000 utbetalt her.

80 % lønn

Vi er 2 så det går greit her.Husleie og huslån på tot 11 500.Jeg har ingen andre lån lenger, mannen min har litt studielån.

Skrevet

De 9000 kr dekker matbudsjettet også da, vel å merke..

Skrevet

Får ca det samme, men jobber ca 20 %.. Så det vil tilsi at du har en lønn på rindt 280000-290000 pr. år ? 80% av det - skatt blir ikke mere enn 12500 ca.. Men, det er 36% skaltt og det er kanskje litt mye ??

Skrevet

har bare 8000,- jeg og det er 100%!! :/ og sambo er arb.ledig i hytt og pine, så vi har ikke så mye til overs nei!!

Skrevet

Får vel 970 kr (barnetrygd) Lønna får jeg fra lønningskontoret i kommunen. 80 % av 80 % stilling 12500 kr, har ingen faste utgifter bortsett fra mye av maten. Må stort sett be mannen om påfyll den siste uken før lønning. Men skal prøve å ta meg sammen, for det skal i grunnen holde.

Skrevet

15.500+barnetrygd (80% lønn).

Skrevet

970 + 19500,-

Skrevet

80% lønn, barnetrygd for to, kontantstøtte for en: utbetalt ca 22 000.

Jammen lever vi i et velferdssamfunn, ingen i verden som har det så bra som oss i permisjonstiden:)

Skrevet

80 % lønn, 18 800

Skrevet

Kunne ha skrevet nøyaktig samme som HI her!!!

Men jobber med å få bonusen min innbakt i grunnlaget, og ser ut som jeg får gjennomslag for det. Da vil jeg få ca 16 000 utbetalt i 80% - håpe, håpe!!!

Skrevet

Jeg får ca 14.300 kr og barnetrygd for to barn (men barnetrygden går rett videre inn på deres kontoer). Det er 80% lønn.

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg får full lønn fra arbeidsgiveren min... og så får jeg 970,- i barnetrygd fra NAV.

Skrevet

Får overgangsstødnad, bidrag for to samt barnetrygd for tre...

Skrevet

ca 18000 + barnetrygd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...