Gå til innhold

Gruer meg så fælt til imorgen........

Anbefalte innlegg

Da skal lillegutt få vaksine. Han som ble så syk sist. Hvorfor gi han ny vaksine igjen? Vi som foreldre har snakket frem og tilbake med både spesialister , fastlege og helsestasjon og kommet frem til det. Han har nemlig bare en vaksine igjen for å fullføre "trippelvaksinen" og de mente han kan reagere forskjellig fra gang til gang. Så nå sitter jeg her og tenker tilbake til forrige gang. Da var han 5 mnd gammel og fikk en ukes reaksjon på vaksinene. Feber i 40 hver dag, smerter i kroppen/huden( han fikk skrekken i øynene når han skjønte at vi skulle skifte bleie eller ta i han) og som han sov. Han ville ikke leke eller kose. Pupp,smokk og sove var det eneste han var interressert i. Uff ja, det var da og nå er nå.

Takk for at du leste....

Fortsetter under...

Kreeemt. Til og med Folkehelseinstituttet går ut å advarer mot ny vaksine dersom barnet har reagert på vaksinen tidligere, så her strides vaksinejuntaen ser det ut som... Håper uansett at alt gikk bra med gutten din, hvis du vaksinerte:-)

Det gikk heldigvis bra denne gangen. Men nå delte vi vaksinene opp. Slik at han fikk trippelvaksinen 22/5 og skal sette prevenar om en måned. Så nå får jeg ikke håpe at det er den han ikke tåler. Jeg blir helt svett av dette vaksineprogrammet jeg. Det er jo noe hele tiden jo. Mens vi var der nå for å sette denne 1års vaksina (litt utsatt) så forteller hun meg om meslingsvaksina han skal få når han er 15 mnd. Hva er neste etter den da? Sliter jo på nervene til mor dette da.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...