Gjest Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Venter iherdig på at gutten min skal lage sånne herlige latter lyder.. Han har ledd en gang, og det var i søvne! Legger til at han er født 31.januar og derfor sikkert litt "etter" i forhold til mange av deres babyer. Men er jo gøy å høre hva jeg har i vente
LisaColli Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 ja hun ler ja:) men det er ikke hver dag da. hun fikk skikkelig latterkrampe da hun fikk grøt her en dag, holdt på å le meg ihjel selv,hehehe..
selma07 og engel Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Hei! Selma ler ikke, men hun kan hvine av fryd liksom. Gleder meg også til den trillende barnelatteren:-)
nutri Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 her ler/humrer han godt når vi kiler ham, og av og til når vil lager rare lyder eller grimaser. Veldig morsomt å høre på. :-D
Labbetøs Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Jepp. Se video: http://youtube.com/watch?v=2Zd5KID-Vsc.
selfangerkjerringa Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Knøttemor er født 4. januar. Hun har ledd siden hun var drøye 2mnd, og den siste mnd ler hun masse hver dag. Det er så herlig å høre på Hun ler når jeg kiler henne, når jeg lager yndlingsgrimasen hennes, når jeg tar henne opp om morran, når hun får tak i halen til katten, når pappa'n nusser henne på halsen, hun er bare en kjempeblid unge som klukkler på en utrolig deilig måte Åh så forelska man kan bli i de små trollene!
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #9 Skrevet 22. mai 2007 så gøy gleder meg.. Gutten min har ikke skjønt at han er kilen enda tror jeg..hehe..Han gliser mye og prøver å le, men kommer ikke noe lyd ut liksom..
Maisie Skrevet 23. mai 2007 #10 Skrevet 23. mai 2007 Lillegutt har ledd (dvs med lyd) siden han var fire måneder. Han ler av grimaser og borte-tittei-leker og smaske-smatte-lyder. Og så liker han veldig godt å bli lekt med, da gliser han fra øre til øre. Han har begynt å herme etter grimaser, og er så morsom å se på når han prøver å gjøre det samme som oss.
rødhette* Skrevet 23. mai 2007 #11 Skrevet 23. mai 2007 Første gang lillegutt lo, var han 1 1/2 mnd. Han har ledd ofte siden han var 2 mnd, og nå ler han høyt og godt
Labbetøs Skrevet 23. mai 2007 #12 Skrevet 23. mai 2007 Lille Lupp. Det er Rebekka ja. Hun syntes mamma var helt latterlig da jeg skulle gi henne grøt.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 24. mai 2007 #13 Skrevet 24. mai 2007 her smiles det bare. Noen ganger kommer en rar lyd "ehhhhhhhh" som om han prøver å le, men ikke noe av den klukkende barnelatteren enda.... (og så begynner han å hikke når han prøver å le....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå