Gå til innhold

Ler / skratter babyene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter iherdig på at gutten min skal lage sånne herlige latter lyder.. Han har ledd en gang, og det var i søvne!:) Legger til at han er født 31.januar og derfor sikkert litt "etter" i forhold til mange av deres babyer.

Men er jo gøy å høre hva jeg har i vente :)

Skrevet

ja hun ler ja:) men det er ikke hver dag da. hun fikk skikkelig latterkrampe da hun fikk grøt her en dag, holdt på å le meg ihjel selv,hehehe..

Skrevet

Hei! Selma ler ikke, men hun kan hvine av fryd liksom. Gleder meg også til den trillende barnelatteren:-)

Skrevet

Han ler høyt når vi kiler han :-)

Skrevet

her ler/humrer han godt når vi kiler ham, og av og til når vil lager rare lyder eller grimaser. Veldig morsomt å høre på. :-D

Skrevet

Knøttemor er født 4. januar. Hun har ledd siden hun var drøye 2mnd, og den siste mnd ler hun masse hver dag. Det er så herlig å høre på :D Hun ler når jeg kiler henne, når jeg lager yndlingsgrimasen hennes, når jeg tar henne opp om morran, når hun får tak i halen til katten, når pappa'n nusser henne på halsen, hun er bare en kjempeblid unge som klukkler på en utrolig deilig måte :) Åh så forelska man kan bli i de små trollene!

Skrevet

hihi, er det rebekka ellie? så søøøøt:)

Skrevet

så gøy :) gleder meg.. Gutten min har ikke skjønt at han er kilen enda tror jeg..hehe..Han gliser mye og prøver å le, men kommer ikke noe lyd ut liksom..:)

Skrevet

Lillegutt har ledd (dvs med lyd) siden han var fire måneder. Han ler av grimaser og borte-tittei-leker og smaske-smatte-lyder. Og så liker han veldig godt å bli lekt med, da gliser han fra øre til øre. Han har begynt å herme etter grimaser, og er så morsom å se på når han prøver å gjøre det samme som oss.

Skrevet

Første gang lillegutt lo, var han 1 1/2 mnd. Han har ledd ofte siden han var 2 mnd, og nå ler han høyt og godt :)

Skrevet

Lille Lupp. Det er Rebekka ja. Hun syntes mamma var helt latterlig da jeg skulle gi henne grøt.

Skrevet

her smiles det bare. Noen ganger kommer en rar lyd "ehhhhhhhh" som om han prøver å le, men ikke noe av den klukkende barnelatteren enda.... (og så begynner han å hikke når han prøver å le....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...