Gå til innhold

Ingen tvil lenger, jeg kan kjenne liv nå! :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I natt lå jeg litt våken og synes jeg kjente noe, er 14+4 - men det kan jo også bare ha vært romling som Heiaar skriver. Kjente ganske langt ned, ved trusekanten, der det ble tatt ultralyd for 2 uker siden - så jeg vet jo at det er en aktiv krabat der inne.

Jeg er førstegangs, og ca like langt kommet som deg da,men er vel egentlig mest normalt og begynne og bli sikker rundt uke 20, så det kommer før du aner det novbaby:) morkaken kan jo også være plassert slik at man ikke kjenner det...nå som jeg kjenner, blir det bare enda morsommere å se=)hihi

Annonse

Jeg hadde ikke forventet å kjenne noe liv før ca uke 20 så jeg ble ganske overrasket over at jeg nå allerede kjenner liv, er i uke 16 og førstegangs fødende.

Det jeg kjente var som om noen prikket/kittet meg på huden innvendig nederst i magen :-)

Jordmora virket ikke overrasket over at jeg hadde kjent liv allerede, hun sa og at jeg ikke burde forvente å kjenne liv hver dag. Selv om jeg hadde kjent liv nå

Jeg er andregangs, men kjente liv ganske tidlig med førstemann også, uke 14/15. Kjente de første små tegn 16.mai, da var jeg 12+5. I dag kjente jeg to små, men veldig tydelige dytt da jeg satt og kjørte bil. Skvatt nesten litt. Så er helt sikker på at det er bebisen jeg kjenner. Føler meg liksom mer gravid nå, he-he :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...