Gjest Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 I dag har jeg kommet til 16. uke (15+3 i dag). Jeg venter på time til UL på Sykehuset i Tønsberg. Noen som vet sånn ca når i syklusen innkallelsen til UL kom? Jeg var hos legen min i 12. uke, da sendte hun inn papirene mine til sykehuset(om UL og at jeg søkte plass på sykehuset) Jeg har ikke hørt noe ting. Er det normalt?
KristineH79 Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 kan ik svare dg helt, men jeg er i uke 15 nå og lurer litt på d samme, legen min sa 10 mai at jg burde ha hørt noe til ca 6 juni om ik skulle jg ringe sykehuset... jg er fra tbg har oxo hørt at man kan få "innkallesen" bare noen få dager før ul!
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Takk for svaret. Innkallelse bare noen dager før UL? Tror de at vi bare sitter på gjerdet og venter på UL, at vi ikke er ute i jobb? Jeg får håpe at datoen som jeg får til UL passer både for min mann og meg. Da er det bare å vente på brev fra sykehuset.
KristineH79 Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Hei igjen! jg fikk innkallelse i dag, skal på ul 6 juni. Du skal se du hører noe i løpet av få dager, og funderer du mye kan du jo ringe og høre, brevet kan ha forsvunnet i posten... sentralbord nr er 33 34 20 00.
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Hallo! Jeg fikk også brev fra sykehuset i dag. Jeg fikk UL 11. juni. De har sikkert sendt ut endel brev i disse dager. Da er vi i systemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå