Gjest Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Er ellers glad og fornøyd på dagene. vil ikke ligge for lenge, å leke for seg selv. Han spiser bra. Når jeg legger han sovner han som regel, men våkner flere ganger i løpet av kvelden og natten. Griner å styrer på. Av og til roer han seg bare med ett stryk på kinnet, andre ganger roer han seg ikke før han får litt i puppen. Han er noe snørrete i nesen også fortiden. Tok temp. 38.0 i 19 tiden. Har tatt klosse under sengen for å få hode høyere. Mors melk i nesen.. Hva kan det være? Tror selv det er noe tenner på gang. Sygler mye, tygger på tungen osv.... Hjelp....!!! dere som har erfaring...
jente29år Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Snuppa mi er også veldig sutrete til tider. Hvor gammel er gutten din da? Jenta mi blir 6 mnd om en uke. Hun har begynt å hyle (skikkelig jentehyl) når hun leker på matta si. Vil ikke leke alene og blir veldig fort lei. Hyler også hvis jeg går i et annet rom. Slitsomt!! Hun sover også urolig på natta. Jeg har også tenkt at det er tenner som plager henne til tider. Det er ei tann på vei nede (kan se det hvite men ikke kommet helt gjennom enda). Håper det blir bedre når den er kommet opp for nå begynner jeg å bli lei.... Ikke så mye hjelp fra meg kanskje, men bare fortelle at vi er flere som har det likens. Det går vel over:)
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 hyler som en stukken gris gjør min også ja, men han smiler og syns det står til også. Han er 5.5 mnd.
jente29år Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Nesten like gamle da. Mi smiler og ler også så det er ikke bare sutring. Men hun er veldig utålmodig og sint ofte. Temperament ja!
jente29år Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 hehe ja:) Søte og gode er de, men kunne vært greit om de kunne leke litt mer for seg selv da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå