Gjest Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Nå begynner jeg å bli halvtusset. Det er snart 8 mnd siden fødsel, jeg bruker ingen dameprevensjon og mensen har ikke kommet. Derrimot har jeg stadig mensmurringer. Det føles som om jeg er en sånn gammel gressklipper som man bare nesten får start på. Murr murr muuuuuurrrr Er det flere som har det sånn? I tillegg er det småkribbel, murr og litt stikkinger helt nederst i magen...what to do?
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Jeg hadde sånn da jeg var gravid.. Før jeg oppdaget det altså..Du bør kanskje ta en test...?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Kan du være gravid, tro? Jeg hadde også murringer nå og bittelitt lyst blod en dag, tror det var mensen. Kanskje du fikk en enda lightere utgave? Kanskje det er eggløsning? Bare litt spekulasjoner her:)
Fødemaskinen Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Ho ho... Du beskriver nå hvordan jeg hadde det da graviditet meldte sin ankomst sist.
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Er ikke gravid....har sjekket. Disse murringene har vært i noen uker nå...dritt altså. Hm... kanskje jeg bare har masse luft i magen (på underlige tarmløse steder?)
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Har du blitt sjekket for cyster? Om de får vokse og godgjøre seg kan de bli vonde. Ikke farlig, bare ubehagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå