Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fant ut jeg hadde EL 14/15mai, ja:)

Jeg testet positivt en dag før ikm med nr 2.min:) , og dagen etter altså på ikm dagen testet jeg positivt hos legen. Svake streker/kryss riktignok, men de var der. Så 6 dager etter stemmer nok ikke alltid.

Har sett etter ikm uke 22,men fant det ikke...

Annonse

Jeg har IKM om 5 dager, 27.mai. Tror jeg kommer til å ta en test på lørdag morgen - klarer nok ikke å vente lenger;-) Jeg hadde positiv EL-test søndag den 13. mai - håper det klaffa denne gangen. Vi er bare i 2.pp så skal jo ikke klage eller stresse da... Fikk blodig utflod et par dager etter EL-testen og har hatt det frem til nå så håper ikke det betyr at jeg ikke var fruktbar allikevel denne måneden. Har du opplevd slik EL-blødning noen gang? Krysser fingrene for at vi får positive tester denne måneden begge to!!!

hvordan går det med oss jenter?

bare to dager igjen.. trodde jeg skulle få mensen i dga jeg.. mye menskramper, hadde sex på morgenen og da var spærmer lyserød.. men ingenting mer har kommet i dag.. kan være fordi vi ikke har hatt sex siden el fordi jeg fikk litt soppinfeksjon.. det har sikkert ødelagt sjansene denne måneden.

litt negativ, men er så lei av å bli skuffet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...