Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Bare"syv dager igjen nå!!

Føler meg extremt gravid,men utrolig hva en kan føle om en tenker/ønsker det nok:)

Er i vår 1.pp, så har vel ingenting å "snakke"om med tanke på alle sliterne her inne-men likevel utrolig spennende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er.. men på babyverden står det at det er 6 dager til en graviditetstest kan vise positiv...

når hadde du el? jeg hadde 14 mai.. da burde vel ikm være 28 mai?

masse lykke til

Skrevet

Jeg har 29. mai da:) Alltid spennende med prøvetid tror jeg! uansett hvor lenge man har hold på ;) Fortell hvordan det går da:)

Skrevet

Jeg har ikm 29.mai=D Også i første pp. Spennende!!=D

Du må gå på innlegget mitt lengre ned å se på "ikm uke 22". Kiler litt i magen da!=D

Skrevet

Fant ut jeg hadde EL 14/15mai, ja:)

Jeg testet positivt en dag før ikm med nr 2.min:) , og dagen etter altså på ikm dagen testet jeg positivt hos legen. Svake streker/kryss riktignok, men de var der. Så 6 dager etter stemmer nok ikke alltid.

Har sett etter ikm uke 22,men fant det ikke...

Skrevet

hehe, nå fant jeg ikm lista, men greide visst ikke legge meg inn riktig...

Skrevet

Jeg har IKM om 5 dager, 27.mai. Tror jeg kommer til å ta en test på lørdag morgen - klarer nok ikke å vente lenger;-) Jeg hadde positiv EL-test søndag den 13. mai - håper det klaffa denne gangen. Vi er bare i 2.pp så skal jo ikke klage eller stresse da... Fikk blodig utflod et par dager etter EL-testen og har hatt det frem til nå så håper ikke det betyr at jeg ikke var fruktbar allikevel denne måneden. Har du opplevd slik EL-blødning noen gang? Krysser fingrene for at vi får positive tester denne måneden begge to!!!

Skrevet

hvordan går det med oss jenter?

bare to dager igjen.. trodde jeg skulle få mensen i dga jeg.. mye menskramper, hadde sex på morgenen og da var spærmer lyserød.. men ingenting mer har kommet i dag.. kan være fordi vi ikke har hatt sex siden el fordi jeg fikk litt soppinfeksjon.. det har sikkert ødelagt sjansene denne måneden.

litt negativ, men er så lei av å bli skuffet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...