Gå til innhold

flere som gleder seg til å flytte over til 2 trimester?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JAAAAA gleder meg som bare det....er i uke 12 nå..så flytter vel over til lørdag...:) har vært der inne å smugtitta litt..hehe gleder meg så til å kjøpe utstyr å sånn..men føler det er litt tidlig...:/

har kommet meg over til 2.tri i dag jeg! JIPPI!!!! var også på ul i dag og det var fantastisk kos! liten,aktiv rakker som hikket, strekte på seg og sprella som bare det:-) legen sa at denne lille hadde det iallefall bra, og det var ikke tvil om noe annet! er så glad :-)

Hei!

JA, gleder meg en masse til det! Synes egentlig ikke denne tiden har vært sånn som jeg hadde forestilt meg.. Må hele tiden ha unnskyldninger for ikke å bli med ut å feste o.l. Slapp, trøtt kvalm osv... Kjenner nå at overskuddet er på veg tilbake nå og at magen vokser. Så da blir det vel lettere da alle vet du er gravid;-) For ikke å snakke om den magiske grensen på 12 uker! Er fortsatt en uke til jeg er der, gleder meg en masse:-)

Ja begynner å tenke litt over at eg nærmer meg 12 uker nå.

Men det kommer til å gå fort alikavel - mye som skjer i min travle hverdag og i seg selv syns eg det er rart at det er gått 6 uker siden me testet posetivt.

Annonse

JAAA!!! Flytter over på onsdag eller torsdag. Er 12 fullgåtte på onsdag, var på første kontroll igår og fikk høre hjertelyd:)

Jeg synes tiden flyr avgårde jeg, men nå slapper jeg bittelitt mer av, men slapper vel ikke helt av før babyen er vel ute og puster av seg selv!!

Lykke til fremover jenter:)

er det når en har 12 fullgåtte uker en flytter over til 2.trimester??jeg hadde 12 fullgåtte søndag,å flyttet over.men der inne stod at det var fra uke 13.har jeg misforstått?!?!er ikke helt inne på dette uke greiene.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...