FuriLaks Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Spreller og "slår" og kaver og peser, som når han må rape, men det er HELE tida! Virker ikke som om han har vondt noe sted heller. Føles som en skikkelig kamp for å få han til å spise. I kveld måtte jeg gi opp, spiste nesten ikke noe. Virker jo ikke særlig sulten når jeg legger han da. Er han kanskje overtrøtt? Kommer ikke på noe annet enn at han rett og slett bare er det. Hmm. Hva kan det være?
FuriLaks Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2007 Næmen, kjentfolk! Nei, han gråter ikke, mer sånn "sinna"-skriking. Jo mer jeg tenker over det, jo mer tror jeg at han må ta kvelden litt før. For han var så innmari gira da jeg la han, men det tok ikke veldig lang tid før han sovna. Kjipt for meg, for da må jeg legge meg tidligere også
selfangerkjerringa Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 http://www.babyverden.no/templates/Article____12123.aspx
Januarjubel! Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Du har sikkert rett (mammaene vet best!) men må du legge deg like tidlig? Det kan jo hende han sover et par timer ekstra på morgenen også, altså står opp til vanlig tid? Hadde tenkt til å spørre om du ville komme på msn, men du skal kanskje hoppe i loppekassa eller?
LINDA*** Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Heh... Skulle trodd det var JEG som skrev innlegget... Har det på AKKURAT samme måte! Helt spinnvill var han sist måltid nå.(Vanligvis rolig og fredelig). Så falt han pladask i søvn kl 22 var det vel. Blir spennende å se hvor lenge han kan sove på kveldens "meny" Fin link ka-ping. Blir litt lettet når det faktisk "er sånn det er"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå