Gå til innhold

EMMALJUNGA DUO EDGE..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden jeg fikk denne vogna har jeg følt at "styret" har vært skjevt..på den høyre siden..og den delen av understellet som går fra styret og ned til hjulet virker litt løst.. Er det flere med samme erfaringer??

mulig den skal være sånn, men har igrunn liten tro på det..blir veldig takknemlig for svar! og kulelageret på det ene hjulet falt av her om dagen, så skal få nytt hjul imorgen. Er veldig veldig fornøyd med selve vognen, men er litt sånne småting som man bør være foruten når man anskaffer seg den vognen som er en av de beste på markedet da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette ville jeg sjekket nærmere, ta med til butikken og sammenlign med vognene der, og evt klag. Kan jo ha vært at vognen har fått seg en trøkk under transport feks.

Skrevet

Understellet på vår vogn var skjevt. Man kjente at det var litt slark + at man så det på hjulene. I tillegg trilla den skjevt.

Men vi fikk reparert det uten problem der vi kjøpte vogna.

Skrevet

Ja styret her er og skjevt, klikker ikke i på andre siden osv.......

vet du noe om garanti hvor lenge osv??? hvis vi er mange som har samme feil står vi jo sterkere!

Skrevet

var innom med vogna i dag og fikk to nye hjul, ike noe problem heldigvis - skulle bare mangle da selvfølgelig;)

Angående på den høyre siden er det jo her den klaffen når man skal lgge sammen understellet, og der er det en fjær og denne gjør at understellet/styret virker litt løsere enn på den venstre siden..man kan stramme den til mer, men da blir det desto tybgre og legge det sammen..men når det har en normal forklaring er det selvfølgelig greit!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...