Gå til innhold

IKM I DAG - HVORDAN HAR DET GÅTT????!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ann-Chi 87, Babytanker, Emmeline

Hvordan har det gått for dere? Har dere testet? Kjempespent!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei..

venter fortsatt på tante rød jeg.. ingen spor ennå i allefall..

og jeg får det alltid på morran.. hm.. :)

hvordan har det gått med deg da ticalinda? :)

Skrevet

har ikke testet.. tør ikke!!! Ingen TR ennå, men tenkte jeg skulle vente 2-3 dager til og se.. veldig spent her jeg sitter. Ømmeste puppene i verden, kom PANG i går.. uten noe forvarsel. Konstant mens-smerter.. men ingen mens.

Skrevet

lover jo godt da baby tanker:)

klarte ikke å la være å teste i dag tidlig jeg.. men den ble negativ..

men får vente noen dager å se om det kommer noen TR.. men håper ho har tatt seg en lang ferie:)

veit liksom ikke om jeg har symptomer elr ikke jeg, tør ikke prøve å kjenne etter, redd for at jeg innbiller meg ting!. men føles ut som om tante rød skal komme hver øyeblikk da. og har litt stikninger i magen innimellom.. hm..

krysser fingrene for dere:)

Skrevet

Lover godt, men jeg stoler ikke på det får jeg ser det på testen!! :D Turte ikke teste i dag jeg.. er for spent tror jeg! Vil vite, men vil ikke vite alikevel :D Uff..

Symptomer har jeg ikke hatt i det hele tatt, før nå de siste 2 dagene.. Mens-smerter som sagt, som kan bety at faktisk TR KOMMER, og ømme pupper som OG kan bety at TR kommer.. men har ALDRI hatt så ømme pupper tidligere pga TR. ALDRI.. og da begynner tankene å spinne vet du :D

Nevnte det bare sånn ut i lufta i dag til sambo, "Faen så vonde puppa mine er". "ja.. da er du vel gravid da?" :D Vi får stole på at han har rett..

Skrevet

stoler ikke på det FØR jeg ser det på testen, skulle det stå ;)

Skrevet

vi får håpe at han har rett da:D

symptomene kan jo helle mot begge deler, men høres jo ut som du er gravid da:) sånn siden du ikke pleier å ha ømme pupper:)

du får holde oss oppdaterte:)

Skrevet

jepp.. will do! :D Spørs hvor lenge jeg klarer å IKKE teste.. har holdt igjen i hele dag. "skal ikke, skal ikke, skal ikke" :D

Er jo egentlig for godt til å være sant, er tross alt 1.pp det her.

aaaaah, jeg blir sprøøøøøø av å tenke :D

Skrevet

ååå:)

tenk så morro om det hadde klaffa for deg på første forsøk da:)

er i min andre jeg.. håper at tanta holder seg unna. men har egentlig mista håpet for denne mnd når jeg testa neg. TR er sikker bare forsinka elr no..

Skrevet

skal aldri si aldri.. :) krysser fingrene for deg jeg i hvertfall!! :D

Tenker ganske likt som deg.. går igjennom hodet mitt om og om igjen, TR kommer snart, sikkert i morra, garantert i løpet av onsdag i hvertfall!! Vi får se vi får se..

Skrevet

takk :)

krysser fingrene masse for deg også..

vi får håpe på det beste begge to:)

Skrevet

Jeg krysser fingrene for dere!

Har selv IKM i morgen, testet negativt på lørdag allerede og har ikke hatt symptomer så har ikke store forhåpninger.... Har fått vondt i ryggen nå i kveld, men regner med at det er TR som er på vei:( Skulle hun ikke dukke opp så skal jeg prøve å ikke teste før fredag.....

Jeg håper den sitter godt for dere!

Skrevet

lykke til du og! skal bli spennende å se hvor mange det klaffer for denne uka..:)

Skrevet

krysser fingrene for at tanta di også holder seg unna ticalinda:)

kan jo hende at det er en liten spire der selv om du testa neg om lørdag:D

Skrevet

Hvis TR ikke kommer i løpet av morgendagen så vurderer jeg sannsynligheten igjen, men akkurat nå er jeg realist!

Håpe, håpe, håpe, håpe, håpe, håpe, håpe.....!

Skrevet

Det gikk ikke så bra. TR kom skickelig igår. Jeg so nesten trudde kansje vi hadde klart denne gang, hadde flere symptomer. Så det blir ny runde før oss. Tenkte jeg ska begynne med ny frisk start. Spise sundt, ska begynne sykle til jobben::) Lykke til ni andre, håper en spire har satt seg....

Skrevet

hei alle damer:)

æ hadd ikm igår,men ingen mens enno...har tatt 2 testa som va svaaak positiv å 2 testa som va negativ,forstår ingenting æ hehe...

men ska vent me å test no,har litt murringa nederst i magen å puppan har blitt litt rar liksom å æ tisse my:)

så e æ kvalm 2 ganga pr.dag,vet itj om d e nå æ spise el om d kan tyd på at æ kanskje e gravid:)

legen min si at æ produsere hcg seint,for d gjor æ me mine 2 første å:)

så vi får kryss fingran å håp på at d e nå i gjærde no hihi:)

lykke te alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...