stratosen_er mamma_ Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 er så gla over å vere gravid igjen:) og denne gangen er det skikkelig godfeelingen som er her.. skal til legen på onsdag, selv om jeg bare er 5+5 da...men vil gjerne ha tidlig ul siden jeg mista sist:) men jeg bekymrer meg ikke noe nå....er sikker på at det går bra.. noen andre som er like lykkelige som meg??regner med det.. hihi lykke til alle sammen...
Erisa* Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Å, så fint å høre at du har det så bra! Er glad på dine vegne:) Jeg er derimot ikke fullt så rolig, men spør meg om 3 uker så er jeg forhåpentligvis minst like lykkelig som du er nå Akkurat nå er jeg den hormonbomba som begynner å gråte av den minste ting. Men jeg syns det er veldig bra at ikke alle har det slik:) Lykke til på onsdag, det blir sikkert flott! Kanskje du får se hjerte som slår og alt?
kløver Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Jeg er også lykkelig! :-) Fint å høre at det er flere som egentlig ikke er så bekymret. Jeg er 6 uker på vei nå - dette går unna!. :-D
stratosen_er mamma_ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2007 jeg skal ikke på UL på onsdag...men tenkte å få en henvisning til tidlig UL....må på sykehuset her for å ta UL....men er lykkelig uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå