♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Jeg logga inn på bim første gang i oktober 2005, da var jeg prøver og hadde vært det i 6mnd. Trudde særiøst noe var galt med en av oss! Så fant jeg ut at mamma var gravid ;o) og hun hadde tilfeldigvis vært på bim og lest en gang med vår pc.. Fant "bligravidforumet" og der var mine likesinnede.. Siden det har jeg troppet fra forum til forum.. OG NÅ er jeg HER =) Hva med deg ? Hvor hørte, leste eller så du bim/dib første gang? Må også få nevne at jeg ELSKER disse sidene ! )
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Når vi begynte å planlegge å bli gravid, bare søkte jeg på forskjellige ord som har med graviditet å gjøre og vips, så fant jeg barnimagen. Genialt!
LisaColli Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 tror jeg søkte meg frem, og satt og smugleste for leeenge siden da jeg var babysyk hehe.. laget en profil på min mail for venninna mi da hun var gravid, og tok over den da jeg ble gravid noen mnd etter! og siden har jeg vært innom nesten hver dag:) avhengighetsskapende vet du! hihi
mayaya Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 ble tipsa av ei venninne, vi slutta prev samtidig :-)
Pia♥CF Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Søkte etter "teller" da jeg var på vei med snuppa i 2001. Møtte mange trivelige mager den sommeren og høsten.. og vi fortsatte kontakten, og har kontakt med mange av jentene + barna ennå. Nå er de snart 6 år.. Tror Bim var ganske nytt den gangen, og vi kalte det bare bim bam bum gjeng.. Så artig å få være med en gang til da :-)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2007 dytter.. Kom igjen jenter, vil ha flere svar = )
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Gubben som fortalte det var slike sider :-) Var gravid da!
manonym Skrevet 22. mai 2007 #8 Skrevet 22. mai 2007 Ble tipset om BIM av svigerinna mi, det var vel på våren en gang i fjor!
Candy girrrl Skrevet 22. mai 2007 #9 Skrevet 22. mai 2007 Jeg fant faktisk bim fordi jeg søkte på et barnevognmerke. Og da kom det opp mange tråder fra barnvogndebatten. Og da var det jeg etterhvert fikk øye på "Blir gravid" siden og ble hekta. Det var høsten 2005. Har to barn fra før av og med de var jeg aldri på noe gravidforum. Hørte faktisk til "Småtroll 0-1 år" også når jeg var på "Bli gravid". Men da var det bare ukjente nick. Noe annet når man har gått hele veien fra "Bli Gravid".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå