Gå til innhold

Tannlegen!


shinee

Anbefalte innlegg

hei!har hørt at d ikke er bra me hverken bedøvelse eller fylliing når man er gravid??nå har d seg sånn at jeg har et hull som begynner å bli ganske vondt!hva skal jeg gjøre?er det noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at man ikke skal gå til tannlegen under svangerskapet. Men dette vet tannlegen din!, Så hør med han/henne :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært hos tannlegen uten problem,det er jo bare en lokalbedøvelse som ikke skader,det er verre hvis en ska ta valium eller lystgass. jeg fikk anbefalt tannlege i og m at jeg er 19 å på det 20 året, slik at jeg ble ferdig med det før jeg ble 20 :)tilhører egentli 2.tri men tenkte bare å svare på dette:)å foresten noen sier at du skal vente til første tri er over før du går til tannlege...men det byttes jo hele tiden på det..tenk på når vi ble født,tror du at moren din hadde fått beskjed om å ikke spise div typer kjøtt og lignende?:)ikke vær bekymret,lev livet normalt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he..ja ikke sant:)tror ikke man viste så mye før i tiden:)man blir overdramatisk nå fordi man hører så mye:)men jeg får nesten bare vente å se tenker jeg!det går vel bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte legen om bedøvelse til tannlegen og han sa at det gikk greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!:) Eg er i uke 9 og var hos tannlegen for 2 uker siden. Har ingenting å bety om du går til tannlegen når du er gravid, MEN du må ikkje ta rønken bilder...dette kan være skadelig for fosteret. Men dette vet tannlegen din, så bare opplys om at du er gravid. Forrige gang er var gravid gikk eg til tannlegen i uke 38...da reagerte eg kraftig på luktene som kom fra fyllingen og bedøvelsen...måtte reise meg opp midt under alt og løpe å kaste opp. Var rett før eg besvimte. Det gjør eg ikkje igjen. Så kanskje lurt å gjøre d før du nærmer deg fødselen:)

Mange gravide reagerer jo på lukter i begynnelsen og,så du må nesten føle deg frem:) Men det tryggeste er å opplyse tannlegen din om at du er gravid...tilfelle du må løpe å kaste opp!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...