Gå til innhold

Mamma ut i jobb søker "støtte"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ja så var mammapermen over for denne gang, Mini er bare 9 mnd. Jeg må ut i jobb, 100% begynner i morgen. Barnehageplass kan vi bare drømme om.... Vi er sykepleiere begge to, det betyr turnusjobbing. Miniskal være litt her og der takket være min fantastiske familie... alt går bare man er innstilt på det (tror jeg)

Blir hardt og "løsrive" meg fra snuppa mi, gruer meg veldig......

Hvordan gikk denne overgangen for dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke gi deg noe erfaringsmessig støtte, men min støtte har du likevel! Jeg begynner på jobb igjen 9.juni og må si jeg gruer meg! Har heller ikke barnehageplass,men heldigvis så skal ikke sambo begynne på skole før i august. Han er fortiden sykemeldt. Jeg har bestemt meg for å jobbe deltid fram til vesla er 1 år. Etter det vet jeg ikke helt hva vi gjør-men noe hjelp får vi fra besteforeldre.

Skrevet

Må bare sende mine beste ønsker i deres retning. Det er min tur 11.juni og jeg kan ikke si jeg gleder meg. Får likevel bare en liten forsmak på "det virkelige livet" nå, da jeg er lærer blir det ikke mye jobb før skoleåret er ferdig, men, likevel... ;S

Her er det pappaen som skal være sammen med knerten mens jeg jobber. Er veldig spent på hvordan det blir, da knerten vår er inne i en periode der han er utrolig "mammadalt". Forhåpentligvis blir det greit å erfare at en "overlever helt fint" alene sammen med pappa også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...