Gå til innhold

ledige svømmetimer på Skinnarberget fra høsten...haster med svar!

Anbefalte innlegg

hei smurfer- store og små.

Fikk melding idag om at det var ledige svømmetimer på Skinnarberget på lørdager fra kl 18-19, bortsett fra første lørdag i mnd. Er det interesse for å leie? Trenger jo ikke leie hver lørdag...

Kanskje 1-2 ganger i mnd?

Men som sagt; det haster med å gi beskjed om vi er interessert.

Er jo en koselig greie å gjøre med familien utover høsten/vinteren da :0)

Fortsetter under...

Er det eneste mulighet for å få leie i høst, å gjøre det på lørdager? Hmmm... Hvor mye kostet det igjen, var det 100 kr pr gang? Kunne tenkt meg å vært i vannet en gang i mnd jeg! Får jo uansett ikke dratt på den familiesvømminga på tirsdag el fredag, når jeg begynner å jobbe igjen.

Kan man ha med feks besteforeldre da??

Det kan tenkes det blir ledig andre tider også, men vet vi sto ganske langt nede på lista så vet ikke om alle de andre har fått, eller sagt nei til denne. Skal vi leie synes jeg jo i utgangspunktet at vi kan ta med oss hvem vi vil :0) Husker ikke helt prisen jeg altså- men det er en totalpris så kommer jo an på hvor mange vi blir. Kan godt ha is i magen og vente og se- men jeg synes også en lørdag imnd kunne vært kos.

hmmm...skeptisk.,...

haha...neida... Jeg kunne gjerne tenkt meg å være med på å leie, men jeg synes det var et litt dumt tidspunkt!! Finnes det ingen andre muligheter? Hvor lenge må man "binde" seg for da, kunne man evt prøvd en lørdag da, og sett hvordan det falt i smak for de fleste? Ida ville helt klart ha likt det, ingen tvil, men hmmm...det spørs jo liksom litt hvordan det blir for oss andre da, og lørdag kveld og greier...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...