Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en mail fra moderator, med spørsmål om hva som lå til bakgrunn for mit stygge anonyme innlegg på småtroll, og med trussel om at brukern min skulle slettes. HVA??

Jeg har da aldrig skrevet det! Og ingen andre har brukt maskina mi!

Hva er det som skjer? Flere som har opplevd dette? Vil ikke at brukern min skal slettes liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skjedd før at folk har fått advarsler uten at de skjønner hvorfor. Moderatoren er kanskje på fylla ;)

Skrevet

Ikke opplevd det...

Har du delt ip-adresse?

Send en mail til moderator og fortell at det ikke er deg, og at du ikke forstår hvorfor du har fått den.

Skrevet

Så rart.. Jeg har ikke opplevd noe lignende.

Skrevet

Ikke noen som driver kødd da?

Skrevet

Ingen bekymring forøvrig, så lenge det faktisk ikke er du...

Men ville sagt fra til Hannaah eller sindre, som våre "kjære" moderatorer heter...

Skrevet

Og saa deg, da... Herlighet... Du er jo (saa vidt jeg vet) ikke anonym her?

Skrevet

Uff så ekkelt! Fikk du en link eller henvisnig til det du etter sigende skulle ha lagt ut? Har lest tråder tidligere om folk som har opplevd det samme.

Skrevet

Huff så skummelt. Men har du trådløst nett? Kanskje noen sitter og snylter på nettet ditt?

Skrevet

La ut link til innlegget rett over her.

Jeg har trådløst nett, men et veldig komplisert passord. Og om de snulter på nettet, så har de jo ikke bruker og passord til dib.

Skrevet

Sant det...da har vel moderator sendt feil. Kan ikke se for meg at du slenger ut spydige kommentarer skjult bak anonymknappen (husker tråden)

Skrevet

Jeg mener ikke at jeg aldrig gjør ting jeg angrer på osv, men jeg føler virkelig ikke at jeg er typen til å bruke anonymknappen for å slenge dritt til andre. Det holder jeg meg for god til. Jeg har vist slettet mailen fra moderator så jeg lar det ligge nå, men skjer det igjen så får jeg ta tak i det sånn at ikke brukern min slettes.

Skrevet

I all vide verden - nå er de da jammen bå bærtur!!!

Det må ha skjedd en STOR glipp fra moderator -

du får si ifra om dette er feil og at de får maile rette vedkommende!

Skrevet

Vi har liten tro på at dette skulle skyldes noen form for teknisk feil hos oss.

Det ville forøvrig kanskje vært mer konsruktivt om du hadde svart på vår mail.

Skrevet

Ellie, hei!

Det ER jo mulig at noen har pønsket ut en vei å komme seg inn på kontoen din. Anbefaler at du for sikkerhetsskyld bytter passordet ditt.

Moderator gir seg ikke på tap her. Ta det til etteretning... Husk å svare på mail fra moderator alltid, selv om du tror de tar feil (og spesielt da!) (og be dem sjekke at IP på innlegget stemmer med kontoen og din computer!).

Skrevet

Enig med Expat her - svar på mail fra moderator! Sørg for å få oppklart misforståelsen. For det må jo være en misforståelse! Jeg kjenner Ellie83, og vet at hun aldri i verden ville skrevet noe så idiotisk.

Skrevet

Ja, det var liksom det... Jeg tok litt affære ang tråden det omtales om her selv, og det ville sjokkere meg dypt om Ellie hadde noe med det å gjøre, dette er ikke MIN Ellie...

Skrevet

UFF , når jeg hører at moderatorene sitter og følger med sånn og sender trussel- mail til folk så får jeg nesten lyst til å kutte ut hele BIM.......ugh....!

Skrevet

Jepp, Ellie er vel mer typen som er omtenksom og snill på grensa til det naive... og det er ment som et kompliment altså :)

Skrevet

Fantastisk at moderator endelig følger litt med, men Ellie KAN ikke være synderen her. Det vet jeg bare!

Skrevet

Jeg mener bare...hva med alle de personlige svar man gir og ting som er veldig sensitivt og derfor velger man å være anonym....åssså sitter det altså folk i andre enden(moderator) å leser alt sammen uansett...da er man jo ikke anonym lenger da..........he?

Skrevet

Derfor legger jeg aldri ut opplysninger om meg selv på nettet.

Jeg skjønner meg ikke på folk som tørr eller vil skrive personlige ting om seg selv eller sine barn på internett. Hadde aldri gjort det, verken her, facebook eller andre steder.

Umulig å være helt anonym.

Skrevet

Dette har skjedd tidligere også, på BIM. Husker ikke helt hva hun kalte seg, men hun ble anklaget for å ha hetset seg selv i anonymt for å få sympati fra andre. Husker ikke hvordan saken utartet seg, om BIM innømmet feil eller om hun faktisk hadde gjort det. Det får vi vel heller aldri vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...