Gå til innhold

Går det an å ikke ha vondt ved en SA? Og heller ikke blø i strie strømmer? (lang)


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er nå litt usikker på hva som egentlig har skjedd. Jeg følte forrige uke at jeg "mista" fordi jeg begynte å blø og så avtok spenningen i brystene. Kan det skje at spenningen forsvinner i brystene om man fortsatt er gravid?

 

Jeg blødde omtrent som en vanlig mens, ikke veldig mye, men nok til at om jeg ikke hadde visst jeg var gravid så ville jeg trodd det var mensen. Jeg hadde ikke noe spes vondt, men det pleier jeg ikke ha når jeg har mensen heller...

 

tok blodprøver hos legen den dagen jeg følte jeg mista(den dagen jeg begynte å blø) og de var litt lave, men det kan ha vært veldig tidlig i svangerskapet...

 

Jeg har forsonet meg med at jeg har mistet, men nå begynner jeg å tenke på hva hvis jeg faktisk ikke har det da? Jeg skulle ringe legen min om jeg ville ta en sjekk litt seinere om jeg fortsatt følte meg gravid, men nå blei jeg skikkelig usikker på om jeg føler meg gravid.. kan man bli usikker på sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det kan man være usikker på. Vent en stund og ta deg en ny tur til legen for en sjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg mista i 18. veke. Blødde knapt nok i det heile tatt, men hadde menssmerter (verk i rygg, ømme bryst på ein annan måte enn graviditet etc).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet i uke 9, hadde ikke spesielt vondt, men blødde som en vanlig mens. Hører med til historien at det satt igjen rester i livmora, men dette kom ut av seg selv når jeg fikk neste "ordinære" mens.

 

"spenninger" i brystene kan komme og gå av seg selv, uansett om man er gravid eller ikke. I tillegg kan det ta lang tid før HCG-nivået går ned; som i mitt tilfelle.

 

Kontakt lege/gynekolog for sikkerhets skyld; jeg syntes det var greit å få mine abortmistanker bekreftet uansett, selv om det var trist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...